3 blishøne skud

• Var lige forbi den lokale sø idag ;) Blishønerne havde vist lige set matrix.

1.
    [Blocked Image: http://img461.imageshack.us/img461/7761/img7252regwebbl8.jpg]

2.
    [Blocked Image: http://img440.imageshack.us/img440/1772/img7240regweboz9.jpg]

3.
    [Blocked Image: http://img515.imageshack.us/img515/8714/img7254regwebkb3.jpg]

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Damn Claus ! :9xo

Virkelig nogle fede billeder. Jeg må jo lige komme til Århus engang sådan vi kan tage nogle billeder sammen :)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe
    Damn Claus ! :9xo

Virkelig nogle fede billeder. Jeg må jo lige komme til Århus engang sådan vi kan tage nogle billeder sammen :)

Tak :) Og ja det kunne da været rigtig sjovt og nørde sammen en dag :P
    Har du haft tid til selv at skyde lidt :) ?

Originally posted by |Henrik|
    Flotte billeder, men havde det dog været nødvændigt med en lukker på 1/2000 ?

Jeg havde nok valgt 1/800 - 1/1000 og så en mindre blænde så de blev lidt mere skarpe. ;)

Det var et uheld. Jeg kom cykelende var egentligt på vej hjem, men så opdagede jeg dem lige. Sprang ag cyklen og frem med kameraet. Også var den på ISO400, og så havde jeg ikke tid til at skifte. Jeg fyrede bare det der hjul så lukkertiden røg op. Figthen varede kun i 2 min eller sådan noget.

Originally posted by Zaxzz
    Nice, det 1. og 2. billede er virkeligt fedt. :9xo

Tak ;)

Originally posted by _WHAT_
    De ser sgu da en smule voldelige ud Smile :)

Fine billeder ellers.

Takker ;) Men ja de var rimelig voldelige. Har aldrig set blishøner/ænder opføre sig sådan.
    Du har ikke noget mere konstruktivt udover jeg kom op i 1/2000 på det ene billede vist nok?

Originally posted by Sethos
    Rigtig dejlige billeder! :cheers:

Jeg takker ;)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Rettet 2 gange, sidst af celfa ().

• Igen har min tid desværre været meget begrænset :/ , men jeg har da et par nye billeder på mit cam som jeg lige skal have set igennem :)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by |Henrik|
    Hehe ok, jeg havde nok gjordt det samme hvis jeg skulle lave sådan en lyn indstilling. :)

Ja og man skal ind i menuen på mit 350D for at indstille ISO. Så det havde jeg ikke lige tid til. Derfor jeg ville jeg gerne have et størrer. Men der er lige et par objektiver der står først på indkøbs/opsparings listen.

Originally posted by Don_Jabbe
    Igen har min tid desværre været meget begrænset :/ , men jeg har da et par nye billeder på mit cam som jeg lige skal have set igennem :)

Hehe du må lige sende nogle til mig eller smide nogle på tweak så ;)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• Jeg syntes at billede 1 og 2 er rigtig gode, mest billede 1!

Kan godt lide det der vand som sprøjter op, og det grønne baggrund. Rigtig nice billeder celfa! :9xo

• nu er jeg ikke så meget inde i denne del af Tweak, men må sige det virkelig er nogle fede billeder det der, well done :roller:

• Are you a chicken, Mr. Anderson?

Fede billeder. Specielt det første er jeg vild med.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Originally posted by Flindt_DK
    Jeg syntes at billede 1 og 2 er rigtig gode, mest billede 1!

Kan godt lide det der vand som sprøjter op, og det grønne baggrund. Rigtig nice billeder celfa! :9xo

Tak da ;)

Originally posted by Prectar
    nu er jeg ikke så meget inde i denne del af Tweak, men må sige det virkelig er nogle fede billeder det der, well done :roller:

Det er bare dejligt at få kritik af andre også ;) Tak.

Originally posted by dna
    Are you a chicken, Mr. Anderson?

Fede billeder. Specielt det første er jeg vild med.

- Anders

Hehe tak ;) Min favorit er også 1'eren.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• Nogle rigtigt fede billeder, men som allerede skrevet ville en lidt større dybdeskarphed have gjort det sidste. Jeg ved godt at det ikke altid er "muligt" at nå at lege med at finde de optimale indstillinger.

Mht til ISO på dit 350D, så er der jo en genvejsast (den øverste af de 4 "navigationstaster"), jeg ved godt at det selv. tager lidt lænere, men det drejer sig kun om max 10sek.

/ask

Originally posted by jacobask
    Nogle rigtigt fede billeder, men som allerede skrevet ville en lidt større dybdeskarphed have gjort det sidste. Jeg ved godt at det ikke altid er "muligt" at nå at lege med at finde de optimale indstillinger.

Mht til ISO på dit 350D, så er der jo en genvejsast (den øverste af de 4 "navigationstaster"), jeg ved godt at det selv. tager lidt lænere, men det drejer sig kun om max 10sek.

/ask

Ja det ved jeg godt. Men jeg havde skudt fugle med lidt overskyet vejr, så den stod på ISO400.
    Så kom solen frem. Jeg kom cyklende ser blishønerne og springer af cyklen og kom til at løbe for langt så jeg fik pænt våde tær :crazyeyes: Så jeg gik lidt i panik og fyrede op for lukkeren. Tænkte ikke lige over jeg burde skifte iso.

Men det havde da været nemmere med et hjul til iso.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Originally posted by celfa
    Ja det ved jeg godt. Men jeg havde skudt fugle med lidt overskyet vejr, så den stod på ISO400.
    Så kom solen frem. Jeg kom cyklende ser blishønerne og springer af cyklen og kom til at løbe for langt så jeg fik pænt våde tær :crazyeyes: Så jeg gik lidt i panik og fyrede op for lukkeren. Tænkte ikke lige over jeg burde skifte iso.

Men det havde da været nemmere med et hjul til iso.

Kan sagtens forstå din situation, og jeg skal da være den første til at indrømme at jeg havde gjort det samme. Jeg havde nok i hastværket slet ikke overvejet at skifte ISO....

Men når der kommer gode billeder, så skal man jo lidt længere ud i detaljerne for at foreslå forbedringer, som kan (måske/forhåbentlig) være med til at man husker at tænke på det næste gang. Det er vel lige netop det der skal til for at man kan blive ved med at forbedre sig.

Hvis man nu skal gå lidt i detaljer, så ser det (for mig) også ud til at fokus ligger en anelse for langt fremme. Det ser ud til at det er nogle af de nærmeste vanddråber der er mest i fokus, mens blis-hønsene ligger lidt bag fokus-planet.

/ask

• Det har du ret i ;)

Det med fokus; det var lidt svært da hele "fighten" varede i 2 min ca. Så havde ikke tid til at sidde og lege med det perfekte fokus. Men jeg skal da huske det til næste gange ;)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Originally posted by oestergaard
    Du har seriøst styr på det der :9xo

Takker ;)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212