Originally posted by Asse69
    Problemet er bare at mages går out of mana, evocater, og går out of mana igen. Hvis de er villige til at drikke pots i større stil, så fair nok.

Jeg siger jo heller ikke de er ubrugelige, siger bare at hvis de har problemer med at få Prince ned, bør de nok få det bedst mulige setup.

Ja, og der er mage indblandet..

Warrior ( tank)
    Druid (dps/tank)
    2x pally ( healer)
    2x priest (healer)
    Warlock
    Mage
    Hunter
    Rogue/dps warrior

Så vil jeg 10 gange hellere skifte en hunter ud med en SP istedet for mage.

grunden til jeg ingen shaman har taget med, er fordi vi ingen har i vores guild. Så dette er det setup vi normal kører med.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Kan ikke se hvorfor en mage skal med for at det er et optimalt setup, som jeg sagde kan man jo skifte det ud for at tilpasse en fight. Og 4 healers til prince? O_o.

EDIT: Og ja, jeg ville også hellere skifte en huntard ud, men har heller ikke nævnt de skulle med. På nightbane ville jeg fx også gerne have en hunter med.

Kan ikke se hvorfor en mage skal med for at det er et optimalt setup, som jeg sagde kan man jo skifte det ud for at tilpasse en fight. Og 4 healers til prince? O_o.

EDIT: Og ja, jeg ville også hellere skifte en huntard ud, men har heller ikke nævnt de skulle med. På nightbane ville jeg fx også gerne have en hunter med.

god dps, arcane intellect.. måske er det bare dig, men jeg elsker mages..

og ja 4 healers, eller 3 hvis vi ikke kan få en fjerde. Det bliver brugt fra første boss, og hele vejen op. vi gider ikke til at skifte en class ud til en boss, det er åndsvagt, og synd for den pågældende person.

-Friedrich Nietzsche-

• Det er åndsvagt at wipe flere timer på en boss pga man ikke har det rigtige setup. (:

Jeg har intet imod mages, de er super cool, men jeg siger bare at hvis man vil have progress, må man gå efter det bedst mulige setup til den pågældende fight. Den eneste fight vi bruger / brugte 4 healers på er nightbane.

Originally posted by AbeTis
    vi gider ikke til at skifte en class ud til en boss, det er åndsvagt, og synd for den pågældende person.

Skete for mig, i min gamle guild -.- Hjalp med og clean op til Curator, og bliv kicket efter vi skulle til og nakke ham. Blev replacet med en warlock, for de skulle bruge "Banish" lmao! Skrev til guild leader at de ikk kunne blive
    banish'et, men næ næ han var ligeglad, det skulle prøves og jeg blev kicket :boxed:
    Og gæt engang, de wipet på ham!
    Altså, de elementals han spawner

Mobber ham stadigvæk med det! :finger:

Og hørte at de var på en anden boss senere hen, hvor deres MT blev pisset af. Han smutter sammen med
    nogle andre, pga. de wipet ved den boss de nu var på.

Stormragé @ Shadow Moon (PvP EU) er en retard! :)

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().

Hehe. Han burde også have styr på sine sager før han kicker et raidmember. :P

Jaeh, han burde.. Og så det at de wiped på ham! :finger:

• Kan godt lide at der er en af hver class! :) Måske skulle jeg forslå guilden det, eller noget ligne.

Alle dem i har med, har vel alle sammen dps spec? Udover tank(s) self :))

Originally posted by Awokeneyes

Kan godt lide at der er en af hver class! :) Måske skulle jeg forslå guilden det, eller noget ligne.

Alle dem i har med, har vel alle sammen dps spec? Udover tank(s) self :))

De har Raid Spec.. ;) det vil sige at for nogles ved kommende kan de ikke ret meget rent PVP eller Grind.
    Men de kan yde deres maksimale i raid sammenhæng.

1x Full Prot warrior, og hvis der er en anden Warrior med gør det ikke så meget han er hybrid. Gerne Fury.

Denne måde sørger også for en nogenlunde fair balance i guilden. og buff mæssigt også en god sammen sætning. I det du laver en Melee gruppe og en MANA gruppe.
    som f.eks
    Gruppe 1
    Tank
    tank
    Shaman
    Pala
    Rogue

Gruppe 2
    Mage
    Healer Priest
    Shadow prist
    Random Healer
    Warlock

Problemet er bare at mages går out of mana, evocater, og går out of mana igen. Hvis de er villige til at drikke pots i større stil, så fair nok.

Jeg siger jo heller ikke de er ubrugelige, siger bare at hvis de har problemer med at få Prince ned, bør de nok få det bedst mulige setup.

tør for mana på prince ?

har lige lagt ham ned med guilden for 1 time siden.

Mana armor og i group med shadowpriest. Alle cd's poppes fra start og igen når han enrager på 60 % og så en gang på 10-20%.

Han er meget simpel så længe de infernals spawner korrekt ;)

• Jep, hvis de bare spawner som man vil, er han pisse nem.. Dog har vi brugt næsten en hel aften på at nakke prince, fordi de satans til infernals ALTID poppede lige der hvor vi lige var gået hen.. og det var hver gang ! :D

og det men mana. nej nej og atter nej.. hvis i har en pally i en raid, og han ikke kaster JoW op, eller ingen af jer kræver det, er han og/eller jer retards.. for det skal simpelthen op. Alle i mit guild elsker det, og jeg gør det på alle bosser, konstant.

-Friedrich Nietzsche-

• Tror jeg dropper diskussionen hvis jeg skal til at blive beskyldt for at være retarderet. (:

Hvis du får lige så meget mana som du bruger fra JoW, så tillykke. Det raid setup som vi i sin tid snakkede om havde ingen shadowpriests, btw. Men ligemeget, i snakker bare videre uden min indblanden. (:

• Guilden var i Karazhan for første gang i den her ugen, efter en god pause.
    Igen pga. folk ikk kunne finde ud af og møde op. Og selvfølgelig havde de ikk sagt
    til mig, at de var startet igen..
    Ingen besked i "Messenge of the day" ang. Karazhan

Men ved ikk rigtigt hvordan det gik. 5 fra guilden, og 5 fra Blackwater Buccaners
    var derinde (Eller hvordan deres navn staves)

Også blevet mere eller mindre ligeglad, nu efter patch 2.1 udkom.
    Reduced honor kost på PvP set & Arena set! :9xo Let the war begin!