• Leder efter tactis på alle bosser i Karazhan..
    Nogen som kan poste dem, eller give et link?

Tak på forhånd! :)

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Originally posted by Happy^
    http://www.bosskillers.com

Tak! ;) Kigger på det når jeg kommer hjem fra arbejde..
    "Please contact your network administrator!! (Online Games)
    If you feel that the Content Filtering has incorrectly blocked you from the above site, click here."
    :boxed:

Originally posted by Asse69
    http://www.wowwiki.com

Ellers er du velkommen til at vende dig om og spørge mig ;P

Tak! ;) Mangler nogle bedre tactis, for vi kunne ikk få Prince ned den anden dag! :O
    Tror vi var for mange melee's, og til sidst når folk ikk væk inden Prince kaster
    den "Shadow Nova" *sigh*

Healers og casters stod i gangen, og melee's stod ude foran og holdte Prince der.
    Så når Prince kasted den debuff så man får 1% hp, løb alle sammen hen til healers og casters
    -> "Incoming Shadow Nova" (Kun tank som stod tilbage) efter den var kastet, så
    var det bare ud igen! Første forsøg fik vi Prince ned på 9% og vi wipet.. Næste forsøg gik bedre,
    men ikk godt nok! :( 5% tilbage.. Og resten var imellem 30-70% pga. casters fik aggro = reset.

Syntes ikk selv vi har et noob raid.. Første gang vi var i Karazhan, fik vi
    Moroes, Maiden, Huntsman, The Big Bad Wolf ned, vi wipet kun på Wolf pga. vi skulle lige finde
    ud af det med rød hætte-turen.

Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

• Hvis i fik ham på 9 og 5%, er der intet i vejen med jeres tacs =)

Hvis casters får aggro, og i ikke har nok dps til at få ham ned hurtigt nok, er jeg bange for at jeres tank skal til at tage sig lidt sammen. Threat skulle helst ikke være et problem allerede, med det gear der i øjeblikket er tilgængeligt pre-25 mans.

• Muligt vi skal ha mere dps.. Er selv main dps, ligger altid på en top 3.
    Hva vi havde med den dag, på Prince ->
    Paladin x2 - healer
    Rogue x2 - dps
    Warrior x2 - tank & dps
    Shaman x2 - dps (casters)
    Druid x1 - healer

Du kan se mine stats i min signature (unbuffed).

• Ingen Warlocks, Shadow priests eller mages? O_o

Jeg må indrømme jeg aldrig har været i et raid med en elemental shaman som dps, så jeg ved ikke hvor gode I er. Men 3x melee er meget på den kamp, så det er helt pænt klaret at I har fået ham til 5% synes jeg.

Hvad går galt i phase 3? I dør til infernals? Hans axes? Tank dør?

Ingen Warlocks, Shadow priests eller mages? O_o

Jeg må indrømme jeg aldrig har været i et raid med en elemental shaman som dps, så jeg ved ikke hvor gode I er. Men 3x melee er meget på den kamp, så det er helt pænt klaret at I har fået ham til 5% synes jeg.

Hvad går galt i phase 3? I dør til infernals? Hans axes? Tank dør?

Nix nada.. Hans axes er værst, og tank går ned på 0.5 :O
    Ved ikk rigtigt hva der sker med de infernals, kan ikk se hva der sker, står jo inde i gangen
    og spammer Lightning Bolt :$

• Det med at stå i gangen forstår jeg ikke helt, har jeg aldrig prøvet. Vi plejer altid at ha tank til at stå et fast sted, og så flytter raidet sig alt efter infernals. Selvfølgelig kan det ske at tank skal flytte sig, men mest raidet.

Axes'ne har aldrig været et problem for os, bare et shield og en hot eller noget. Et par flash heals hvis folk går for langt ned i hp. Og hvis jeres tank dør i phase 3, er der et eller andet galt. Prince har langt højere dps i phase 2 end i 3.

Få fat i en warlock med imba dps, og en shadow priest, så går det alt sammen ;D

Hvor meget hp har jeres tank fuldt buffed?

• Håber han har mere :D

Som jeg sagde, problem i phase 3 burde ikke være at tank dør, med mindre i får nogle uheldige infernals og healers / tank kommer for langt fra hinanden.

Det er måske bare mangel på nuking i phase 3 :P Eller for lidt dps generelt, så jeres healers går oom. Som sagt, 3x melee dps måske ikke det bedste i den kamp.

Tjek PM's btw! :P Sigh

• Undre mig også gevaldigt over at i slet ingen mages eller warlocks har med?!

de er fandmer nogle vigtige classes i prince fight.
    Den gruppe jeg pt. er med i, i kara, har vi. 3-4 healers, 1-2 pala, 2-3 priest( for shackle ), og ALLER max 2 melee, i vores tilfælde en dps warrior og rogue. Ellers er det ranged dps ftw. Mage, lock, hunter.

vil næsten sige, at hvis i kunne skaffe en lock og en mage, ville i kunne få ham ned. og ikke så mange melees.. det fucker simpelthen den fight up.. har jeg prøvet, tror vi havde 3-4 stykker med.. de døde alt for hurtigt, fordi de var for langsomme til at komme væk fra nova.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Mages - Meh. De skal være en del bedre geared end warlocks og shadow priests, for at kunne slå dem på dmg.

Vi plejer som regel at have en holy priest, og en shadow hvis det er muligt. Men man kan godt klare sig uden shackles, selvom det gør en del ting (moroes) nemmere.

• Tager min computer med på arbejde imorgen, så kan jeg lige sende tactis til medlemmer af guilden osv :)
    Kan også poste mit gear og det..

Edit:
    Syntes også selv at vi har for lidt ranged dps! Laver mere dps end vores rogues -.-

Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

• Som du selv siger, det er svært for melee at have ordentlig dps i den fight da de skal løbe hele tiden pga shadow nova.

I kan jo evt. skifte nogle folk ud når i kommer til prince, og så måske skifte dem ind igen på nightbane eller whatever.

Mages - Meh. De skal være en del bedre geared end warlocks og shadow priests, for at kunne slå dem på dmg.

Vi plejer som regel at have en holy priest, og en shadow hvis det er muligt. Men man kan godt klare sig uden shackles, selvom det gør en del ting (moroes) nemmere.

Jaja, det er meget muligt.. men nu siger jeg heller ikke de er bedre end locks.. for en ordentlig lock, vil ALTID ligge nr. 1 på dps meter.. no shit.. det gør vores.. både i kara, og i gruuls.. og han er dælme ond..

Men mages, hvis de har godt spec osv, og har nogenlunde ordentlig gear ( spellstrike eller noget i den dur ) så kan de satme også gøre nas.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Problemet er bare at mages går out of mana, evocater, og går out of mana igen. Hvis de er villige til at drikke pots i større stil, så fair nok.

Jeg siger jo heller ikke de er ubrugelige, siger bare at hvis de har problemer med at få Prince ned, bør de nok få det bedst mulige setup.