#20 Billederne | Aged/forældet

• | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by |Henrik|
    Hvad er der galt med mit WHAT. ?

Ikke noget men der var ikke noget billede da jeg lavede tråden imorges :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Maverick
    Fint motiv. Dog er glas pladen meget udbrændt. Du kunne måske have smidt et stykke pap bagved, sådan vi ikke kunne se den grønne væg og alle ledningerne ;)

Angelus
    Lidt synd du skulle op i ISO1600.. Kunne du ikke have taget et stativ eller noget stille kameraet på også bare lade lukkeren køre? Indtil den rigtige lysmængde var der? Men godt motiv som besvare opgaven godt;)

lp-freak
    Lever telefonen i nu :P? Meget sjovt motiv. Teknisk set, er det fint. En lidt mere ren/glat baggrund kunne være nice.

Martin
    Så er høvdingen in game ;) Lige før dit billede kunne have været med i edges :P Men rigtig godt motiv, og dejligt at se du har tænkt lidt over underlaget istedet for bare at smide den på køkkenbordet etc. Forstår så ikke hvorfor du har brugt ISO200 med en lukkertid på 1/2500 8o

Henrik-
    Fint og godt eksponeret billede. Har egentlig ikke rigtig noget at komme med ;)

engel
    Meget sjovt billede ;) Ville nok have haft det bare lig en anelse lysere. Og måske sat noget mere knald på den røde farver? og muggen/rusten på den.

Rolex
    Uhh det er mørkt :S Og hele bilen er ikke med. Men det er nu et rigtig godt motiv som du burde tage nogle flere billeder af ;)

Sethos
    Fedt motiv. Men er det ikke skævt :P? Eller det mig? Kunne du ikke have fået hele slottet? Istedet for at tage det nede i den sti.

|Henrik|
    Jaa jeg havde nu troet der kom flere i den her genre. Udmærket skud, en anelse skygge i venstre hjørne.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by celfa

|Henrik|
    Jaa jeg havde nu troet der kom flere i den her genre. Udmærket skud, en anelse skygge i venstre hjørne.

Takker for kritikken, tænk en gang jeg nænder simpelhend ikke at sælge dette 9800 PRO AIW, stadig et ok kort, og man kan jo ikke få noget for sådan noget antik. :)

• Syntes det er rigtigt rart og se der er så mange der gider være med, gør det også sjovere for foto amatører som mig selv og være med :)

Alt det med ISO og halløj har jeg intet styr på, så tror jeg venter med de store kommentarer -

Henrik-
    Fint og godt eksponeret billede. Har egentlig ikke rigtig noget at komme med

Siger mange tak ;) - Syntes også jeg slap helt godt fra det.

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

Fedt motiv. Men er det ikke skævt :P? Eller det mig? Kunne du ikke have fået hele slottet? Istedet for at tage det nede i den sti.

Har jeg glædet mig til, Feedback :clap:

Prøvet ihærdigt at finde et sted hvor jeg kunne få hele motivet med, men lige bagved mig er det en væg som følger hele billede kanten. Jeg gik rundt om ( Som er omringet af en høj mur ... ) Det var det bedste sted uden jeg mistede for meget, fik utroligt dårligt lys eller en der stod en masse asiatiske turiser i vejen :P

Men jo, virker lidt skævt både pga. det var et quick snap og de mange skarpe vægge gør det et meget hængende billede, men syntes det gør det lidt mere crazy at kigge på :))

• Takker for kritikken. Var foreberedt på at blive sablet totalt ned. Syntes det krævede lidt mod at deltage for første gang - dvs. anden gang. Første gang manglede EXIF.
    Lader til at mit cam sagtens kan være med, så jeg vil lære af kritikken og ellers være med når jeg har tid til det.
    Ugens motiv burde jeg snildt kunne finde på work.

• Var sq ikke meget input der kommer fra jer.

I kunne i det mindste skrive flot/grimt. Bare et eller andet :boxed:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Var sq ikke meget input der kommer fra jer.

I kunne i det mindste skrive flot/grimt. Bare et eller andet :boxed:

Ok lad mig da bare komme med lidt så, som en reaktion på den due-tråd.

Synes faktisk det er et rigtig flot billede du har taget, specielt fordi der ligger mere i det end bare teknik.
    Der er mennesker, der er handling og derudover er teknikken i orden - derfor er dette et godt fotografi. Det skal da også nævnes, at billedet opfylder emnet meget, forstået på den måde, at både de mennesker man ser på billedet, og det som de laver, begge er ting som let kan forbindes med emnet.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet en gang, sidst af MvK ().

Originally posted by MvK

Ok lad mig da bare komme med lidt så, som en reaktion på den due-tråd.

Synes faktisk det er et rigtig flot billede du har taget, specielt fordi der ligger mere i det end bare teknik.
    Der er mennesker, der er handling og derudover er teknikken i orden - derfor er dette et godt fotografi. Det skal da også nævnes, at billedet opfylder emnet meget, forstået på den måde, at både de mennesker man ser på billedet, og det som de laver, begge er ting som let kan forbindes med emnet.

Takker for noget konstruktivt :)

Eneste jeg selv er utilfreds med er at røgen har fået noget blå-stik i kanten. Har prøvet i photoshop men det lykkedes ikke.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• Slet ikke andre der skulle have en kommentar eller 2?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• Syntes ideen går lidt væk, hvis man ikke får mere kritik tilbage..

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• Maverick

Ok motiv, men glaspladen er udbrændt, og i den anden side er det for underbelyst, og så er der lige baggrunden der ikke er så go'. ;)

Angelus

Fint billede, men synes at det er beskåret/taget for tæt på da der mangler lidt luft på alle sider. ;)

lp-freak

Ja sikke noget gammelt skrammel :D Men desværre synes jeg ikke at billedet er videre intresant, men motivet er helt sikkert forældet. ;)

celfa

Rigtig flot billede, godt skudt og flot skarpt, dog synes jeg ikke at de 2 halve mænd øverst til venstre passer ind i billedet. ;)

Martin

Flot billede og go skarphed af en go gammeldags 25 øre. ;)

Henrik-
    Godt billede at det flotte solur, og godt at der er skyer på himlen, det giver noget mere at kikke på end selve soluret. ;)

engel

Ok/sjovt billede, har ikke rigtig noget at sige om det, udover at det er en smugle underbelyst. ;)

Rolex
    Billedet er alt for underbelyst, og det er beskåret al for tæt. ;)

Sethos
    Rigtig flot billede, go skarphed og dybde. Måske er det en smugle skævt. ;)

Det var så min sene vudering, ja celfa det er sQ lidt sløjt med vuderingerne spec. fra what's side, ved såmen godt at han er en travl mand, meeen så lang tid tager det såmen heller ikke at skrive lidt om nogle billeder.
    Ja, hvorfor kommer min så sent :) : Ligger for meste på sofaen men min kroniske smadret ryg. ;(