Hvis ellers der ikke er brug for en tekniker, hvad er leveringstiden så typisk på et Cybercity Solo bredbånd?
Leveringstid Cybercity Solo?
-
-
Det kan du helt sikkert få at vide ved at ringe til Cybercity
-
Kunne være han ville have erfaringer frem med eventuelle mange forsinkelser eller lignende
-
Der gik 14 dage fra jeg bestilte til det var oppe og køre..
-
Har lige hjulpet en veninde med at sætte det op. Det tog cirka 10-12 dage fra hun bestilte til det virkede!
Så længe TDC ikke får lov at sløve processen ned, går det stærkt.
-
Super, så vil jeg ikke håbe der bliver brug for en tekniker... hvordan kan man egentligt være sikker på at det ikke bliver nødvendigt? Jeg har det blå "netværks-stik" installeret lige under telefonstikket..
-
Originally posted by martinb
Super, så vil jeg ikke håbe der bliver brug for en tekniker... hvordan kan man egentligt være sikker på at det ikke bliver nødvendigt? Jeg har det blå "netværks-stik" installeret lige under telefonstikket..Der er slet ikke behov for sådan et stik. Det sættes såmænd direkte i telefonstikket
Havde samme bekymring, men fik mine spørgsmål besvaret i supporten.
Du kan ikke være 100% sikker på, at der ikke skal en tekniker ud, men en sådan skal kun ud, hvis der ikke er hul igennem fra centralen.
-
OK, men det må man jo kunne forhøre sig om hos TDC...?!
-
OK, men det må man jo kunne forhøre sig om hos TDC...?!Det er nok en bedre idé at ringe til Cybercity's support, hvis det er dem du er kunde hos.
TDC kan jo ikke svare på spørgsmål vedr. bestillinger hos Cybercity.
-
OK, men det må man jo kunne forhøre sig om hos TDC...?!Det skal jeg dog ikke kunne svare på, men er næsten sikker på en tekniker skal ud for at tjekke sådan noget.