Hp photosmart 735

• Har fået et Hp photosmart 735 digital kamare af min farfar som han ikk kunne lave så nu tager jeg udforringen op. har prøvet alt. men kan stadig ikke få den til at virke. så nu ville jeg spørge om der var nogen der kunne hjælpe mig.

Problemet er at når man starter kameraet og vil tager billeder så kommer der nogle streger hen over billedet og nogen gange bliver det helt sort og der kommer sådan nogle bølger hen over billedet :crazyeyes:

kan det betale sig at begynde at rode med eller skal jeg bare smide det ud?

På forhånd tak for svarene

• Meget kunne tyde på at det er selve billedchippen den er gal med. Jeg tvivler også stærkt på at det kan laves for en overkommelig pris.

Det bedste råd er at droppe det og og så købe et andet mærke. HP har aldrig lavet specielt gode kameraer, og de er muligvis også stoppet med at lave nye modeller. Der er ihvertfald ikke blevet annonceret nye modeller i næsten halvandet år, hvilket er uendelig lang tid i den verden.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Låner lige tråden, håber det er ok:

Jeg har også et Photosmart 735, og jeg tændte det en dag med meget slidte batterier. Linsen nåede at køre helt ud og så gik batterierne flade. Næste gang jeg så ville tænde det giver det fejl E106. Så vidt jeg kan læse på nettet (hvor der også er mange med samme problem) er det linse mekanismen der har sat sig fast, og den skal manuelt sættes tilbage på et hp værksted.

Er der nogen som har forslag til hvad jeg kan gøre?

Originally posted by sancheZ
    Låner lige tråden, håber det er ok:

Jeg har også et Photosmart 735, og jeg tændte det en dag med meget slidte batterier. Linsen nåede at køre helt ud og så gik batterierne flade. Næste gang jeg så ville tænde det giver det fejl E106. Så vidt jeg kan læse på nettet (hvor der også er mange med samme problem) er det linse mekanismen der har sat sig fast, og den skal manuelt sættes tilbage på et hp værksted.

Er der nogen som har forslag til hvad jeg kan gøre?

Ja, du kan sende det ind til et hp-værksted som manuelt sætter linsen tilbage!

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Originally posted by dna

Ja, du kan sende det ind til et hp-værksted som manuelt sætter linsen tilbage!

- Anders

jeg værdsætter hjælpen :rules:

Hvis du rigtig vil hjælpe mig har du så en ide om hvad det koster?

jeg værdsætter hjælpen :rules:

Hvis du rigtig vil hjælpe mig har du så en ide om hvad det koster?

Tja hvis der er garanti på så koster det ik noget, hvis der ik er, koster det vel sikkert 4-500 kr per påbegyndt time som så mange andre tager for sådan noget..

Du kan også prøve at kontakte HP og høre dem af.

Originally posted by origin

Tja hvis der er garanti på så koster det ik noget, hvis der ik er, koster det vel sikkert 4-500 kr per påbegyndt time som så mange andre tager for sådan noget..

Du kan også prøve at kontakte HP og høre dem af.

Er det almindelig garanti (2 år) eller har HP noget specielt?

Er det almindelig garanti (2 år) eller har HP noget specielt?

det kan jeg ik sige dig, men vil gætte på det er normal garanti.