Ny mobil, hjælp.

  • Hej.


    Jeg skal ud at have en ny mobil, men jeg er meget i tvivl. Jeg har et par krav som gerne skal overholdes.


    - Design, den skal være stilet at se på og så må alt andet komme bagefter, da jeg alligevel ringer mere end jeg skriver :D


    - Den skal meget gerne fåes i sort.


    - Den _SKAL_ have Telia Express, ellers skal der overtales :)


    - Den skal kunne afspille MP3.


    - Kamera er mere eller mindre ligegyldigt, da jeg har et EOS 400D til dette.


    - Prisen må være omkring de 500 kr., men under godtages gerne og over ses der også på, hvis jeg kan lide dem.


    EDIT: Og nå ja, så må det meget gerne være klap- eller slide mobil. Og ingen Motorola.


    :rules:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet 2 gange, sidst af Don_Jabbe ().

  • Det er en god ide at skrive om der er nogle mærker du foretrækker eller helst vil undgå (f.eks. har Motorola et sindssygt sms-system).


    Nokia 6300 er en virkelig lækker telefon som jeg er meget glad for. Den kan fås for 199 kr med Telia Xpress med en samlet pris i bindingsperioden på 1019 kr.


    Den er dog ikke sort (selv om der er noget sort "pianolak" på), men har derimod et rigtig lækkert design med cover i rustfrit stål.


    Nokia 6300


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Den kigger jeg lige på. Men som du selv siger, så er ALT motorola udelukket. Og med de 500 kr. mener jeg køb nu prisen :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg må sige, at så vil jeg hellere købe en SE K550i eller en W810i hvid. Eller måske en Nokia 6131.


    Må sige at en Samsung D900 ser meget lækker ud, men koster også lige det dobbelte af hvad jeg havde regnet med. Eller en Samsung X820.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet 3 gange, sidst af Don_Jabbe ().

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Den kigger jeg lige på. Men som du selv siger, så er ALT motorola udelukket. Og med de 500 kr. mener jeg køb nu prisen :)


    Hvis de 500 kr er uden abonnement så bliver det noget nær umuligt at købe en tlf med mp3 og med stilet design (det kommer lidt an på hvad du ligger i det ord).


    Her er hvad jeg fandt ved at søge på mobilpriser.dk på Uden abonnement under 500 kr


    Jeg tror det nærmeste bud bliver Siemens ME75


    Ellers skal du se dig om efter noget brugt på f.eks. dba.dk


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Fordælen den misforstod du sgu, tror jeg :)


    De 500 er de penge jeg umiddelbart vil bruge på en mobil sådan nu og her når den er med Telia Express. I de 500 kr. skal man se bort fra hvad den samlede pris bliver over de 6 måneders bindings tid :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Fordælen den misforstod du sgu, tror jeg :)


    De 500 er de penge jeg umiddelbart vil bruge på en mobil sådan nu og her når den er med Telia Express. I de 500 kr. skal man se bort fra hvad den samlede pris bliver over de 6 måneders bindings tid :)


    Ok. Men så vil jeg stadig anbefale Nokia 6300.


    Men husk man skal jo også se lidt på den samlede pris i bindingsperioden. Det er trods alt den pris man reelt betaler for telefonen (+ hvad der nu hører med i abonnementet).


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Der er altså et eller andet galt med Telia's links :) For du linker til en Nokia N73. Men altså en w800i, gider jeg ikke. Så vil jeg heller have w810i i hvid :9xo


    Hmm kan godt se problemet..


    Mente også W810i.

  • Jeg var lige ude i en Telia butik i dag, men de havde ikke den Samsung i sort som jeg gerne ville have. Så det blev til en LG KG800 :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • ved ikke om man kan få den med teliaxpress, eller hvad prisen er hvis det er, men samsung E-900 er jeg ekstremt glad for.. :)


    og den opfylder dine krav.. :) og touch ting er ikke så dårligt som på LG'eren..


    //Out - EcoPa