Monitor more

  • Har du købt 6 skærme udelukkende for at spille EVE??

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Har du ikke et billede af dit setup?


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Er det ikke muligt at køre det over HDCP udgangen på kortet med et converter kabel? Jeg ved man kan få hdmi->dvi kabler, men har ikke lige set det med stik til 8800gts tv-out.

  • Quote

    Originally posted by dna
    Har du ikke et billede af dit setup?


    - Anders


    Skærmene er ikke ankommet endnu, men det består af 3 x 19" syncmaster 957df og 3 x 19" syncmaster 940bf.


    Jeg skal også have lavet beslag eller fundet på noget andet...ender nok bare med at balancere fladskærmene på crt'erne.

  • Quote

    Originally posted by Jal


    Skærmene er ikke ankommet endnu, men det består af 3 x 19" syncmaster 957df og 3 x 19" syncmaster 940bf.


    Jeg skal også have lavet beslag eller fundet på noget andet...ender nok bare med at balancere fladskærmene på crt'erne.


    Quote

    Originally posted by Jal
    Er det ikke muligt at køre det over HDCP udgangen på kortet med et converter kabel? Jeg ved man kan få hdmi->dvi kabler, men har ikke lige set det med stik til 8800gts tv-out.


    Forstår ikke helt hvad du mener med at du vil køre den via HDCPudgangen? HDCP er bare en kryptering af signalet, som går via din DVI Port? altså der findes ikke en HDCP


    Udgang..


    Fra din computer har du to porte.. enten 2 x DVI ( kommer omformer med til VGA ) eller også 1x VGA og 1x DVI..


    Du skal derfor gøre følgende:

  • Quote

    Originally posted by Jal
    TV-out. Jeg mener TV-out stikket.
    Kortet har jo DVI out, DVI out og TV-out.


    Det kræver at dine skærme kan bruge S-Video, for det er ikke lige til at få en s-video -> VGA converter, da der er færre pins i s-video. Så kommer du ud i noget der ligner 500 kr på en converter box per skærm!

  • Quote

    Originally posted by sancheZ


    Det kræver at dine skærme kan bruge S-Video, for det er ikke lige til at få en s-video -> VGA converter, da der er færre pins i s-video. Så kommer du ud i noget der ligner 500 kr på en converter box per skærm!


    Plus at opløsningen på S-video er standard PAL = 720x576 (uanset om du sætter opløsningen på PC'en højere).


    Derudover tvivler jeg på at du kan bruge alle tre udgange samtidig. Så vidt jeg ved er dual-view begrænset til to skærme, og hvis du kører SLI kan du kun køre med én skærm uden at skulle have fat i et ekstra PCI-grafikkort.

  • Quote

    Originally posted by Zulu


    Plus at opløsningen på S-video er standard PAL = 720x576 (uanset om du sætter opløsningen på PC'en højere).


    Derudover tvivler jeg på at du kan bruge alle tre udgange samtidig. Så vidt jeg ved er dual-view begrænset til to skærme, og hvis du kører SLI kan du kun køre med én skærm uden at skulle have fat i et ekstra PCI-grafikkort.


    Det sidstenævnte tror jeg godt man kan, ihverfald med nvidia.. Har prøvet selv

  • Quote

    Originally posted by Jal
    http://www.xfxforce.com/media/…15/8800%20GTS_INTL_03.pdf


    Der står HDTV out med 1080I opløsning...så jeg går da ud fra at jeg nok kan trække f.eks 1920x1080 på en "tv" skærm (3./6. monitor)?


    Og kan man ikke køre 4 individuelle skærme med 2 kort i sli (4 x dvi)?


    Jow, 4xskærm på SLi kan du godt, men 6 er noget af en rodet affære.


    Burde man ikke undersøge sådan noget inde man køber 6 skærme?


    Og IMO ville det da hvade været bedre med 3 eller 4, 24-30"

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Jeg fik et godt tilbud; kan altid forære dem væk hvis jeg ikke kan bruge dem på én gang :crazyeyes:


    Havde overvejet de store skærme, men synes ikke det er modulært nok (og iøvrigt temmeligt dyrt). Jeg har brug for en alm. skærm i midten (bunden-midten) til fps und so weiter, og så resten uden om til andre ting. Det er stort set kun EVE jeg har tænkt mig at køre på alle 6 skærme samtidig. Men det bliver da også herre blæret at se på :D