Syntes lige jeg ville dele den historie med jer. Den omhandler godt nok hardware, men den hører nok til her.
For nyligt købte jeg ny computer hos Dell. Fik lidt rabat igennem mit arbejde, så det var super.
Jeg købte deres 22" widescreen skærm med til. 4 dage efter jeg havde koblet det hele op, begyndte skærmen at gå i sort.
Jeg smed min gamle skærm på, og alt fungerede fint. Jeg ringede derefter til deres support (som så var i Irland) og de ville sende en ny skærm med det samme. Ingen problemer, bøvl eller lange forklaringer.
2 dage efter ankommer den nye skærm. Jeg spørger fragtmanden om han skal have den gamle med, men eftersom han ingen retur-ordre havde kunne han ikke det. Jeg måtte beholde den indtil videre. Det viser sig så med det samme, at der er forkerte farver på enkelte pixels når jeg bruger DVI. Ingen problemer med analog.
Jeg ringer igen til Dell og endnu engang sender de en ny skærm uden noget bøvl. Jeg gør opmærksom på at fragtmanden ikke tog den gamle med pga. manglede retur-ordre, og Dell manden lover at han nok skal sørge for en retur ordre på 2stk skærme næste gang han kommer.
1 uge efter kommer den nye skærm så, igen har han ingen retur ordre med.
Heldigvis virker den nye skærm perfekt (indtil nu ihvertfald), men kæresten brokker sig lidt over de 2 Dell skærme jeg har opmagasineret i stuen.
Idag ringer de så fra Dell support for at følge op på min sag, da ham der havde sagen ikke arbejder hos dem mere. De ville bare høre om den var afsluttet. Jeg forklarer så at jeg stadig har 2 skærme til at stå, og om de ikke snart vil få dem afhentet.
Til min overraskelse siger han så, at jeg kan gøre lige hvad jeg har lyst til med de skærme. Dell vil ikke have dem tilbage. Smid dem ud, give dem til velgørenhed eller brug dem som reserve skærme eller hvad jeg nu skulle have lyst til.
Så nu står jeg med 3stk Dell 22" widescreen skærme. Det er jo helt fantastisk.