Et par flere fluer.

• Så har jeg været på den igen :)

Jeg må sige at jeg er slet ikke utilfreds med min nedgradering af mit tidligere Olympus E-400, det her Nikon D40 klarer sQ skærene godt synes jeg. :)

f/5,6 - Lukker 1/500 - ISO 450 - 55mm - Ingen Blitz
    [Blocked Image: http://img154.imageshack.us/img154/4932/flue1atn3.jpg]

f/5,6 - Lukker 1/500 - ISO 400 - 50mm - Ingen Blitz
    [Blocked Image: http://img291.imageshack.us/img291/2258/flue2acy1.jpg]

Enjoy them, hvis altså i synes de er ok. :cheers:

/Henrik

Originally posted by Raller
    Hold da kæft de er flotte!!!

Nu begynder what da snart at få lidt konkurrence ? :D

Takker :D

Jeg vil så også lige sige at spec. WHAT har hjulpet mig rigtig meget gennem den seneste tid.

Edit: Det skal også siges at jeg faktisk snart bruger alt min fritid på fotografering, da jeg har fået en enorm interesse for det, det er jo bare super sjovt og hyggeligt. :clap:

Originally posted by Raller
    Hold da kæft de er flotte!!!

Nu begynder what da snart at få lidt konkurrence ? :D

Ser det ikke som en konkurrence syntes bare det er fedt der ar andre der for noget ud af det. Fedt at du kommer frem af med det Henrik gad godt jeg havde tiden til at komme ud og skyde noget mere så der må jeg sige jeg er misundelig på dig :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_

Ser det ikke som en konkurrence syntes bare det er fedt der ar andre der for noget ud af det. Fedt at du kommer frem af med det Henrik gad godt jeg havde tiden til at komme ud og skyde noget mere så der må jeg sige jeg er misundelig på dig :)

Har du ikke bare en lille kommentar til billederne. ? :)

• Syntes det er nogle fine billeder du har skudt det er helt sikkert. Baggrunden bliver lidt rodet men det er jo ikke altid nemt at holde styr på.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Syntes det er nogle fine billeder du har skudt det er helt sikkert. Baggrunden bliver lidt rodet men det er jo ikke altid nemt at holde styr på.

Tak, ja baggrunden er lidt rodet men synes ikke det gør det vilde, da farverne skifter mellem hvid-gul og grøn, og det passer godt sammen med fluens farve. :)

• Jeg synes det er rigtig godt. Meget skarpt og detaljeret. Fluer er ikke lige de dejligste dyr, men ikke desto mindre godt snuppet.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Originally posted by chili
    Jeg synes det er rigtig godt. Meget skarpt og detaljeret. Fluer er ikke lige de dejligste dyr, men ikke desto mindre godt snuppet.

Takker, ja du har ret i at de ikke er så dejlige, nærmere ret irreterene bæster. :)

• Godt fanget.
    God skarphed ;) Det er svært at gøre det meget bedre uden rigtig marco linse.
    Men pas på med at gå højere end den ISO du har brugt nu. ISO støj er nemt at se på billeder somme dette. Baggrunden er ikke helt i top, men det er svært. Du kan jo ikke lige frem bede dem om at flytte sig ;)

Tror det var et fint skift til 40D:)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by celfa
    Godt fanget.
    God skarphed ;) Det er svært at gøre det meget bedre uden rigtig marco linse.
    Men pas på med at gå højere end den ISO du har brugt nu. ISO støj er nemt at se på billeder somme dette. Baggrunden er ikke helt i top, men det er svært. Du kan jo ikke lige frem bede dem om at flytte sig ;)

Tror det var et fint skift til 40D:)

Takker :)

Ved godt det med med ISO'en, havde ikke lige set at den stod på Auto ISO så den satte selv ISO'en op. ;)