QuoteOriginally posted by GrillRotten
"Ny alliance" skal da nok kunne score en del stemmer i Københavns kommune
[Blocked Image: http://img510.imageshack.us/img510/3750/danmarksf7.png]
Det er jo da umiddelbart ikke verdens mest lempelige indvandrerpolitik Khader står for. Så der er da så mange andre de kunne stemme på hvis det er. Ud over det er der jo store nok problemer med overhovedet at få dem til at stemme i første omgang
TheOriginalTB:
Det er lidt flabet at tage det uddrag. Nu er mit post faktisk NOGET længere og jeg skriver faktisk en del der minder om det du skriver:
"Det der er fukdstændig vanvittigt har imo været den fuldstændige krapagtige vedholdenhed angående denne taktik"
og så videre. Men jeg vedholder at taktikken var reel - og at betydningen ikke nødvendigvis har været at man ikke vil pege på nogen andre. Men du ser jo heller ikke Fogh gå ud og sige at han peger på sig selv eller Khader - har man muligheden kører man sgu på den. Jeg tror du kan være helt sikker på at DRV har haft en god backupplan - men det har vist hele tiden ligget ret fast at Venstre ikke var en ønskværdig partner - det er jo så det valg man tager. Det ville jeg også have gjort hvis jeg var dem, der er mange der savner noget på den side af midten der ikke er hans.
Men at man har holdt krampagtigt fast er vi enige om - som der også stod i mit første post. Men måske læste du kun første linje?