Skod computer? Søger noget hjælp

• Når jeg er i Nagrand, eller andre steder, har jeg en FPS på omkring 20-30.
    Alt under 'Video Options' er low, og alt er taget af.
    Og jeg har UI lag.

Min computer
    AMD Athlon(tm) Processor
    1.24 GHz, 1.25 GB Ram
    GeForce 6800

Hva jeg lige sådan kan finde ud af, og finde hva min computer inde holder :)

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Rettet 3 gange, sidst af Awokeneyes ().

• Ikke særlig godt beskrevet hardware hent everest home edition fra lavasys og kom med lidt flere details f.esk. PC? på rammene og køre du med 2x 512 1x 256 ?

Du skal ikke forvente meget mere af et system med så gammel CPU + så lidt ram eller gfx kort :) ihvertfald ikke i TBC

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

• Nu hvis jeg skulle bygge min egen PC.. Hva ville det bedste så være? Så den sparker noget røv i TBC ;)
    Og hva ville det hele ca. koste? (Bare sådan i store træk, ang. pris)

Originally posted by Awokeneyes
    Nu hvis jeg skulle bygge min egen PC.. Hva ville det bedste så være? Så den sparker noget røv i TBC ;)
    Og hva ville det hele ca. koste? (Bare sådan i store træk, ang. pris)

Spørg hellere i Hardware forum.. men vil skyde på mellem 5-7k :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Kører lige pt med min bærbare computer. Hp Pavilon DV 8000 til ca 10k, jeg kommer aldrig under 60 fps i TBC heller ikke i org og shattrath. I CSS kommer jeg ikke under de 140 FPS uanset hvilken bane jeg har prøvet indtil videre.

Originally posted by Jacorik
    Kører lige pt med min bærbare computer. Hp Pavilon DV 8000 til ca 10k, jeg kommer aldrig under 60 fps i TBC heller ikke i org og shattrath. I CSS kommer jeg ikke under de 140 FPS uanset hvilken bane jeg har prøvet indtil videre.

nu kan du ikke bruge CSS til noget i den her sammenligning. fps i wow er også server baseret.......så uanset hardware kan man ikke komme op på fx 999 fps over det hele.....

men ja, der bliver ikke givet ret megen info..mhz på en amd er uvæsentligt, giv os rating istedet..fx kan en 1.25 ghz være en 1600+ ....

problemet er at dit nu er så gammelt at du skal skifte næsten alt ud for at få en virkelig forbedring..dvs bundkort, ram, cpu og helst også gfx kort......

et brugt nforce4 system kunne være en billig afløser......eller et nyt core2duo....

C2D:
    x1950 pro (pci-E), asrock conroeXfire esata2, E6400(hvad hedder den nye afløser i den klasse ? ) 2*1GB G.skill pc 5400 ram og evt en antec 500w earthwatt psu....resten kan genbruges. så er du kørende igen.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

C2D:
    x1950 pro (pci-E), asrock conroeXfire esata2, E6400(hvad hedder den nye afløser i den klasse ? ) 2*1GB G.skill pc 5400 ram og evt en antec 500w earthwatt psu....resten kan genbruges. så er du kørende igen.

Hva koster det ca? :)

• E6420 gør den ikke??? derudover så kan du bruge edbpriser.dk til at finde div. priser etc. men uden at vide det ville jeg skyde på 3500-4500 har ingen anelse om hvad det mobo, ram og PSU stå i lige pt...

• Nu hvis det koser 3500-4500, ville det ikk være nemmer og billiger at købe en helt ny computer så?

Edit: Kan måske få en gammel computer til 1000kr, som kører World of Warcraft fint, der skal bare
    nogle flere RAM i.

Omkring 30 fps med højeste opløsning på, og intet UI lag,
    og alt på high..

Rettet 4 gange, sidst af Awokeneyes ().

• Umidelbart så ved jeg ikke hvad man får men prøv at kigge på edbpriser.dk ellers slå op i Bilka avisen typisk får man en Celeron for de penge der... og sådan en (E6420) giver alså alle Pentium 4 og Celeron's etc. monster bank...

EDIT: har ingen anelse om WoW eller noget som helst... ved ingen gang hvad UI er så???

Originally posted by Jaiz
    Ikke særlig godt beskrevet hardware hent everest home edition fra lavasys og kom med lidt flere details f.esk. PC? på rammene og køre du med 2x 512 1x 256 ?

Du skal ikke forvente meget mere af et system med så gammel CPU + så lidt ram eller gfx kort :) ihvertfald ikke i TBC

Købte det GeFoce 6800 for et halvt år siden? Hvor hurtigt bliver der lige lavet nyt? :ph34r:
    "Dengang" fik jeg afvide, at det var det bedste på market af grafik kort..

• Hah, så er du blevet snydt. Jeg har haft mit 7900GT i over et år nu, og da jeg købte det var det ikke engang det hurtigste

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

• Kigget lige i nogle andre tråde, og jeg faldt lige over
    http://fcomputer.dk/?show=sys_make&systemlinkid=10167

Kan den køre World of Warcraft, uden de store UI lag og low fps?
    Ved godt jeg kan samle en som er billger.. Prøvet og søge efter nogle af de dele
    som er i computeren, og det blev jeg straks forvirret over!

Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().