Hvilken mobil bør jeg vælge?

  • Hejsa!


    Jeg skal have mig en ny telefon.
    Jeg har gjort op med mig selv hvad jeg kræver af telefonen.
    Nemlig dette:
    - At den skal være tynd
    - At den er god at skrive på


    Er ærlig talt fuldstændig ligeglad med funktionerne bare den er tynd (Med tynd mener jeg meget tynd. Er træt af at der kommer mærker på bukserne efter hvor mobilen har ligget) og god at skrive på.
    Behøves ikke engang hverken kamera og mp3 afspiller da jeg allerede har iPod og digitalkamera.


    Har kigget lidt på Samsung X820 men synes den er lige lovlig lang.


    [Blocked Image: http://www.mobilsiden.dk/gfx/public/upload/4103.jpg]


    Har i andre forslag?


    Mvh. Anders.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Jeg har lige købt Nokia 6300 for et par uger siden og er rigtig godt tilfreds med den. Den kan varmt anbefales. Det er ikke den tyndeste af de tynde, men den er bestemt tynd. Du kan evt tage ned i en butik og kigge lidt nærmere på de forskellige.


    Motorola ville jeg holde mig fra. De har et sindssygt SMS-system. Jeg kender en der har haft mange problemer med Samsungtelefoner med batteriet, men det kan være hende der bare har været uheldig (selv om det har været med flere telefoner).


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Nokia 6300


    Quote

    Størrelse


    * Volumen: 56 cm3
    * Vægt: 91 g
    * Mål: 106,4 x 43,6 x 11,7 mm

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Synes desværre den er alt for dyr når det eneste jeg kræver er godt tastatur og at den er tynd.


    Den samsung jeg linker til har - selvom jeg ikke har behov for det - et 2 mpx kamera og er tyndere end den der Sony Ericsson. Alligevel koster den kun 50 kroner med Telia Express hvorimod den der SE koster 1500 med Telia Express Byt Til Nyt.


    Der kom lige endnu et krav - den skal være billig.


    EDIT: Den nokia virker faktisk totalt nice. Er den ikke bare lidt lang?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet 2 gange, sidst af Aagaard1000 ().

  • Den er ca. 7 millimeter kortere end Samsung'en. Men den har noget større skærm (en rigtig lækker skærm), men til gengæld nok lidt mindre taster. Jeg synes dog ikke det er noget problem når man lige har vænnet sig til det.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg har selv den førnævnte S/E W880i.. og hvis den skulle have karakter efter den gamle karakter skala (fatter bjælle af den nye), skulle den have et 11-tal.


    Og imo, skal Samsung have 7-tal generelt.. For deres telefoner er noget lort, og bliver endnu værre med den software der er lagt i.


    Nokia, kan lige snige sig op på et 8-tal pga. deres brugervenlighed.. Design har de stadig ikke fattet noget af.. Tidløst design? -Nej.. røv kedeligt design.

  • Nokia 6300 er nice! Har den selv og er meget meget tilfreds :clap:


    Men til dine behov: tynd, god at skrive på og billig. Passer den ikke til dig, den har både 2 megapixel kamera og mp3 afspiller. Den er faktisk ikke så stor, som man skulle tro. Det er bare fordi skærmen er stor og fin...