Anonyme kilder i politik - Engelsk opgave

  • Jeg skal til at lave engelsk eksamens projekt og har valg emnet "Anonymous Sources in Politics", hvor jeg primært vil fokusere på Deep Throat som var den anonyme kilde under Wartergate skandalen. Jeg vil også skrive mere generelt om anonyme kilder og deres betydning, set ud fra et politisk synspunkt. Altså hvordan de kan påvirke beslutningerne der bliver foretaget.


    I den sammen hæng ville jeg engentlig bare høre om der var nogen der lå inde med noget viden omkring emntet. Evt. kendte til noget literatur vedrørende det eller lignende.


    Jeg har har søgt på Google og har også fundet en masse, men er bare hvis der var nogen der hvade noget mere håndfast, for så ville jeg glædeligt tage imod det.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Har du været en tur på biblioteket? Ud over relevante bøger kan du eventuelt søge i nogle af deres databaser, der er altid en masse artikler mv. at komme efter.


    Mener du forresten SSO, når du skriver "eksamensprojekt"?


    Quote

    Originally posted by Poco
    Deep Throat?! spørg nogen tøser, de burde gerne kunne hjælpe dig med det :finger: hehe :))


    Sjovt.

  • Quote

    Originally posted by Poco
    Deep Throat?! spørg nogen tøser, de burde gerne kunne hjælpe dig med det :finger: hehe :))


    Hehe...det var fuldstændig det samme jeg tænkte på!


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by Bullfaegter
    Har du været en tur på biblioteket? Ud over relevante bøger kan du eventuelt søge i nogle af deres databaser, der er altid en masse artikler mv. at komme efter.


    Mener du forresten SSO, når du skriver "eksamensprojekt"?


    Naah mener eksamensprojekt, afslutter engelsk B på HTX nu her til sommer og er ved at lave synopsisen til det der skal lægge som grund for min mundlige eksamen.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W