Gemme ens samlede indstillinger fra WMP??

• Kan man gemme en fil med ens samlede indstillinger i Windows Media Player 11??

Jeg tænker på her en slags database fil der indeholder alle ID3 tags, album art og equaliser indstillinger og den slags - alt det som ikke rigtig fylder noget..?

Jeg har nemli lige været ude for at min WMP havde glemt hvor min musik lå, så jeg igen skulle lægge alle mine album arts ind, rette i de ID3 tags den finder rundt om på nettet og graduere mine numre efter hvor gode de er, én gang til..
    Indtil videre har jeg dog heldigvis kun 80 album lagt ind, så efter 2 timers arbejde var det hele på plads igen - frygter bare lidt for hvis det sker igen 8o

• Hmm, du kan eventuelt så prøve at søge efter de to filer: CurrentDatabase_59R.wmdb og wmpfolders.wmdb og se om de skulle ligge et sted.

(\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

Originally posted by SarC
    Hmm, du kan eventuelt så prøve at søge efter de to filer: CurrentDatabase_59R.wmdb og wmpfolders.wmdb og se om de skulle ligge et sted.

Det er selvfølgelig forsøgt, men uden held - de må hedde noget andet i Vista/WMP11 :(

• Det med ID-tags er jo bare et spørgsmål om ens musik er navngivet rigtigt på det område. Er det tilfældet, så skal der jo aldrig ændres på noget. Så hvis du skal ændre på ID-tags hele tiden, så er det jo fordi din musiksamling er noget rod.

Med hensyn til databasen ...
    http://snarfed.org/space/windows%20media%20player%20database
    ... noget der kan bruges ? Gad ikke lige læse det hele da jeg er lidt optaget af noget andet.