Cybercity Upgrade - Snart?

  • Hej,



    For over en måned siden modtog jeg et brev fra Cybercity om, jeg ville få en 20Mbit linie opgradering.


    Idag får jeg så en Email fra dem;


    "Kære kunde.


    Du har opgraderet din bredbåndsforbindelse, og i den forbindelse vil vi bede dig gå ind på adsl2.cybercity.dk for at opdatere dit udstyr.


    Du skal benytte dit brugernavn og password, som du tidligere har modtaget fra Cybercity.


    Denne mail kan ikke besvares.


    Med venlig hilsen
    Cybercity"


    Først tester jeg lige forbindelsen da jeg HAR været inde på adsl2.cybercity.dk for cirka en måned siden og opdatere.


    Min speed er stadig 8Mbit og det link virker ikke mere, efter jeg har skrevet min information ind loader den bare i en uendelighed ( Selvom jeg slukker Firewall og alt andet sjovt )


    Men spørgsmålet er bare, den Email, betyder det jeg snart får opgraderet min forbindelse endelig eller er det ren "Tilfældig" information?

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Måske du kan bruge denne tråd til noget ;)


    Nøø - Ikke rigtigt :))


    Har også fået nyt udstyr og hele møllen da min kære mor ville have IP Telefoni.


    Spørgsmålet går på Emailen.



    Men hvis du ønsker at jeg skal bruge den anden tråd, må du lige kaste en laks efter mig.


  • så ring og hør kundeservice ad, de kan helt sikkeret hjælpe dig ellers blir du bare vidrestillet det er de så gode til hos cc kunderservice ;)

  • Hvordan læser du denne her linie?


    Du har opgraderet din bredbåndsforbindelse, og i den forbindelse vil vi bede dig gå ind på adsl2.cybercity.dk for at opdatere dit udstyr.


    Tolker det ikke som, at du får det fra dags dato, men at du først skal opgradere udstyret eller noget. Om end, så har de i hvertfald tydeligt gjort opmærksom på, at opgradering sker senest i juni.

  • Jeg fik det samme bare som sms. Jeg gik ind på linket og fulgte vejledningen. Efter det va overstået gik der et par timer inden de 20mbit kom.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • husk: adsl2.cybercity.dk hvis du glemmer 2, kommer ud ind på en anden opgradering..


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Okay, tak for svaret Søndergård!


    Men fandt ud af hvad problemet er - Har Forwarded mine porte, derfor virker det ikke.
    Men jeg har allerede været igennem den "Upgrade", men må lige se om der er kommet noget nyt :)