Uge #17: Børn

• Emnet i denne uge bliver børn. Nogen har deres egne andre kunne så mænd tage et selv portræt. Ellers er der jo familie og venners børn. Hvis i for et godt skud der kan i måske endda glæde dem.

Ellers kan man jo altid gå på jagt i gader og stræder.

REGLERNE HUSK DEM NU

Max 800x600px

EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size

Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører

Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med

Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 17:Børn

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• *Venter på at de første tweakere bliver anholdt som pædofil-mistænkte på en legeplads*
    :))

Nå, måske man skulle forsøge sig...desværre er min mor ikk dagpleje mere ellers havde vi mindst haft 4 unger rendende rundt i huset.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by jacobask

Det bestemmer du vel helt selv...

/ask

Ja, så der er åbnet op for selvportrætter fra nogle :D :D

AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

Originally posted by Lahnet

Ja, så der er åbnet op for selvportrætter fra nogle :D :D

Åh nej :D

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by asgerbj
    Altså børn, hvor går aldersgrænsen?

Det er der vel ingen fast grænse for. Hvis du nu fx fanger et billed af din far, siddende på gulvet og bygge Lego-biler, så kvalificerer han sig vel også? :))

Originally posted by Mikkel

Det er der vel ingen fast grænse for. Hvis du nu fx fanger et billed af din far, siddende på gulvet og bygge Lego-biler, så kvalificerer han sig vel også? :))

Voksenbaby :idea:

• Ja det er ikke nemt når de ikke vil side stille. Jeg har selv været på legepladsen og "jagtet" dem, fil da taget en 50-60 stykker, så nu må vi se om der er nogle jeg er tilfreds med.

Jeg syntes efterhånden at min erfaring er, at langt de bedste billeder kommer når man "fanger" dem i leg - det giver et helt andet levende udtryk - selvom det kan være noget sværere at få kompositionen til at gå op.

/ask

Originally posted by jacobask
    Ja det er ikke nemt når de ikke vil side stille. Jeg har selv været på legepladsen og "jagtet" dem, fil da taget en 50-60 stykker, så nu må vi se om der er nogle jeg er tilfreds med.

Jeg syntes efterhånden at min erfaring er, at langt de bedste billeder kommer når man "fanger" dem i leg - det giver et helt andet levende udtryk - selvom det kan være noget sværere at få kompositionen til at gå op.

/ask

Ja det er rigtigt af man får et bedre billede af børn i lej, men så kommer der også nogle grimme/upassene baggrunde sommetider.

Men det KAN lade sig gøre at tage et Portræt af et barn, det tager bare sin tid. :)

• Håber da der er andre som kommer med et bud ellers bliver det da lidt tyndt.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Håber da der er andre som kommer med et bud ellers bliver det da lidt tyndt.

Ja, håber jeg også.

Hvis der ikke kommer flere end mit, kan jeg godt komme med 10 billeder af Signe. :clap:

• Kommer måske med et billede fra min kusines konfirmation i morgen. Der kommer i hvertfald en masse børn.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2