Command and Conquer 3 Tiberium Wars Spiller du?

• Som Trådnavnet siger:

Spiller du Command and Conquer 3 online ?

Mit online ID er ChillaX og jeg spiller som CL for Clanen Murloc's INC. ( ja som i murlocs fra WoW :) )

hvis vi er nok der spiller kunne det være sjovt med en 2on2 - 3on3 - 4on4 iaften eller en af de kommende aftener.

inkluder venligst Online ID og evt. clan.

/w00tage

• Er det fedt at spille over nettet? Jeg har selv kun prøvet demo'en.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Tjaa har spillet skirmish men har lige som droppet det lidt igen ved ikke om min bugger men easy kan jeg fint spille imod men tager man medium og 2 hold så kan man lige så godt lade værd det kan ikke lade sig gøre.

Ved sgu ikke om der er røget noget i en update men det er egentlig simpelt det kan ikke lade sig gøre. I løbet af 2-5 min ligger der baser med 3-4 haverster bygninger ved alle tiberium fields på mappet og de er ved at bygge oven i den base jeg starter med.

Har altid spillet de spild meget men kan bare konstaterer at skirmish ikke virker i min version :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• 1.04 er den nyeste version.
    jeg havde også mange problemer med medium da jeg startede.. og jeg har da heller ikke taget en Brutal endnu, men det med harvester har jeg dog ikke prøvet endnu..

prøv at tage nogen af de "større" baner.. det kan være det hjælper.
    det kan også være at du har valgt en "mode" hvor de gør sådan.. normalt spiller jeg mod Rusher eller balanced.
    prøv en af de andre modes..

• Det er super fedt og jeg er super klar i aften

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Originally posted by _WHAT_
    Tjaa har spillet skirmish men har lige som droppet det lidt igen ved ikke om min bugger men easy kan jeg fint spille imod men tager man medium og 2 hold så kan man lige så godt lade værd det kan ikke lade sig gøre.

Ved sgu ikke om der er røget noget i en update men det er egentlig simpelt det kan ikke lade sig gøre. I løbet af 2-5 min ligger der baser med 3-4 haverster bygninger ved alle tiberium fields på mappet og de er ved at bygge oven i den base jeg starter med.

Har altid spillet de spild meget men kan bare konstaterer at skirmish ikke virker i min version :(

Har haft det samme problem i starten hvor jeg spillede skirmish - lille 2 "slot" tournament bane. Efter jeg har updatet til 1.04 kan jeg tage 2 x hard på en stor 3 slot bane, og er langt fra haj til det spil.
    Patch til den nyeste version så du godt kørende

• Ok jeg må lige prøve at have updateret kunne lyde som om jeg ikke er den eneste der har haft lidt problemer :)

Originally posted by _WHAT_
    Ok jeg må lige prøve at have updateret kunne lyde som om jeg ikke er den eneste der har haft lidt problemer :)

Jeg har opdateret, men det går stadig ikke så godt med medium. Easy er ingen udfordring, men så snart man skruer den op på medium går den helt amok.

Nu vil jeg heller ikke kalde mig selv en haj til spillet. Det er bare satans, at der er så stor forskel på easy og medium.

• Der er kæmpe forskel ja, nu har jeg ikke fået testet med update endnu men med en easy og en medium kan jeg fint klarer mig men 2x medium så går det helt galt :(

• Jep, spiller online som CommanderEmilus.

Har desværre et par bugs, der gør det svært for mig at komme online.. :rolleyes:

Ellers spiller jeg som Scrin :P

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Originally posted by Hardstyler
    WHAT det er dig så ;)

Jeg kan banke en medium i 1on1 nemt, hard er dog værre :P

medium 1on1 er heller ikke noget problem. 1 easy og 1 medium i team heller ikke. 2 medium i team så fucker det op big time.

Btw nogen der har fundet et sted at hente ekstra maps til spillet, som altid syntes jeg der er alt for få maps med til skirmish/multi :(

• Nogen der er med på et spil 2on2 eller 1on1 alt efter hvor mange der kommer ind?

Well, jeg starter ihvertfald et spil kl 19.30. Ligesom Wootage kalder jeg det:

Tweak.dk og er i lobby 29 eller 30 alt efter hvor fyldt der er..

password bliver tweak1234

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|