Navn på gammel kampsports film

• Hej Alle,

Af en eller mærkelig grund har jeg fået en gammel kampsports film på hjernen, kan self. bare ikke huske hvad den hedder. :crazyeyes:

Det jeg lige kan huske den handler om:

En Amerikaner kommer til Asien/Østen et sted for at opsøge en mand, han finder ham men viser sig at være død drukken, pludselig bliver de angrebet af en flot gutter, og det viser sig at den fordrukne mand slet ikke er fuld, og han kan en formidabel kunst af kampsport, som han udøver på disse mænd.
    Og så er der en kvinde der bliver taget til fange af en neger, som har et kendt navn jeg ikke kan huske, hvor ham amerikaneren så skal kæmpe med ham til sidst.

Håber i kan hjælpe. :D

/ Henrik

• Er det en komeide film?

• Forresten ham amerikaneren der kommer til asien/noget Vietnam aktigt land, kan også kampsport.

Jeg vil skyde på at filmen er fra omkring 1990.

EDIT: igen igen, det sted hvor ham amerikaneren opsøger ham den fordrukne, er sådan et sump sted hvor jeg mener at ham amerikaneren kommer sejlene til.

• Den skulle tilfældigvis ikke være med Jackie Chan?
    Han har i hvert fald medvirket i en film, der ligner... Men mon ikke du kunne huske det, hvis han var.

• Jeg tror nu nærmere det er en af de gamle "Drunken Master"-film.. Har set en film for laaang tid siden der minder om plottet som beskrevet - dog uden amerikansk islæt.. :boxed:

Delidded i7-8700K @ 5 GHz 24/7
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16 GB G.Skill Trident Z RGB 4000
    1 TB Samsung 960 Evo M.2 SSD
    MSI GeForce GTX 1080 TI SOC
    1200 Watt BeQuiet DarkPower Pro
    Phanteks Enthoo Evolv ATX TG
    34" Acer Predator 3440x1440
    32" Samsung S32 1440x2560

Originally posted by natch
    en af Van Damme filmene måske ?? Bloodsport-The Order ??

Heller ikke den nej.

I må lige skrive hvis der er noget spec. jeg skal forklare omkring filmen.

Originally posted by |Henrik|
    I må lige skrive hvis der er noget spec. jeg skal forklare omkring filmen.

Hmjah.. Hvornår ser man ham den fordrukne gamling der første gang? Hva laver han der?

Delidded i7-8700K @ 5 GHz 24/7
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16 GB G.Skill Trident Z RGB 4000
    1 TB Samsung 960 Evo M.2 SSD
    MSI GeForce GTX 1080 TI SOC
    1200 Watt BeQuiet DarkPower Pro
    Phanteks Enthoo Evolv ATX TG
    34" Acer Predator 3440x1440
    32" Samsung S32 1440x2560

Originally posted by X-Man

Havde den faktisk på VHS her for nogen år siden, men blev vist smidt ud da vi skulle flytte ud i den lejlighed vi bor i nu mener jeg, men skal nok lige tjekke om jeg stadig har den

Du behøver skam ikke tjekke om du har den på VHS hvis du ville sælge den til mig, for har ingen VHS maskine mere, har lige bestilt den på DVD. :)