Swiffy MCW6500-775T

• http://www.swiftnets.com/products/MCW6500-T1.asp

Hmja, tænker lidt på at smide blokken der på en E6600 (og en Q6600 når de ryger ned i pris) - er pt. ved at samle et "lille" system af en MO-RA Pro, Laing D5 og Swiffy Apogee GTX med 12mm ID slanger. Nogen der tør give et bud på om det er nok til at køle et 226w peltier?

Jeg er btw oss igang med at lave en duct/kåbe til min 250mm fan så den ka blive smidt på MORA'en.. :boxing:

• smider du både peltier og vand på, eller hvordan skal det forstås?

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Originally posted by hot_fifty
    smider du både peltier og vand på, eller hvordan skal det forstås?

Narh, pt. kun vand - men overvejer da peltier'n hvis der ska oc'es lidt på en Kentsfield med en TDP som bare faen..

• fedt, men mærkeligt at lapping gav lavere idle end load temp.. det plejer at være load temp hvor man virkelig kan se at det har hjulpet.. Thumbs up :9xo

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Originally posted by hot_fifty
    fedt, men mærkeligt at lapping gav lavere idle end load temp.. det plejer at være load temp hvor man virkelig kan se at det har hjulpet.. Thumbs up :9xo

Hm.. Well, jeg har oss lige flyttet mobo i mellemtiden, måske er det dét der spiller ind :rolleyes:

Noget bud på hva en lappet E6600 ka klare med et ~300w peltier? :razz:

Originally posted by xt0m

Hm.. Well, jeg har oss lige flyttet mobo i mellemtiden, måske er det dét der spiller ind :rolleyes:

Noget bud på hva en lappet E6600 ka klare med et ~300w peltier? :razz:

Kommer an på hvilken ;).. Vil tro min ville kunne tage 4.2-4.5 GHz, hvis jeg kunne få stabiliseret Vcore..

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Originally posted by Dare_Devil
    Kommer an på hvilken ;).. Vil tro min ville kunne tage 4.2-4.5 GHz, hvis jeg kunne få stabiliseret Vcore..

Seriøst? :D Hvor meget kan du give den ?

Fandt ud af at mit bundkort kan give helt op til 1.8V 8o

Originally posted by Weidemann

Seriøst? :D Hvor meget kan du give den ?

Fandt ud af at mit bundkort kan give helt op til 1.8V 8o

Lige nu kan jeg køre SuperPI ved 4.000 MHz og Vcore 1.48V (aflæst).. I BIOS skulle jeg kunne give op til 1.7V, så hvis det blev muligt og jeg samtidig kunne fjerne varmen med et peltierelement, burde de 4.2-4.5 være inden for rækkevidde :P

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

Tror også min kan komme derop af - den har kunnet klare 3.83 på high-end H2O og 4.4 på en M2GT..

Lige nu kan jeg køre SuperPI ved 4.000 MHz og Vcore 1.48V (aflæst).. I BIOS skulle jeg kunne give op til 1.7V, så hvis det blev muligt og jeg samtidig kunne fjerne varmen med et peltierelement, burde de 4.2-4.5 være inden for rækkevidde :P

HEHE Smid du en Orthos på den :D
    Så ligger den sig sku nok ned :)

Originally posted by Nosfer@tu

HEHE Smid du en Orthos på den :D
    Så ligger den sig sku nok ned :)

Orthos ved 4.000 MHz og 1.48V, JA, så dør den :P.. Orthos eller TAT @ 100% Load x 2 render den kun op til en 3.8-9 GHz ved 1.48V :P

Originally posted by Nosfer@tu
    Coolerkit.dk kan hive 1 hjem til dig skulle jeg bestemt mene :)

Jow, meknows.. Var mere hvis du kendte nogle større sådn? Swiffy og DangerDen ser ikke ud til at gå over ~230w, mens den største jeg har fundet er 550w.. :roller: