hey lyder fedt, kan jeg ikke få en invite ! vil gerne prøve

Joost invites - Kig her
-
-
Jeg vil da også gerne med tak
-
Originally posted by Meinder
Jeg vil da også gerne med takSkal lige have din mail så sender jeg den, har sendt pm
QuoteOriginally posted by Margan
hey lyder fedt, kan jeg ikke få en invite ! vil gerne prøveDone
-
kan jeg få en. Mangler stadig:(
-
Åhh er der ikk andre med invites mangler også:(
-
-
Jeg kunne os godt tænke mig en
sygobamse@hotmail.com -
jeg skulle havde haft virkelig tidlig, synes det er svineri når tommerby skriver han sender en. damn him
-
Jeg har 2 invites. Ved ikke hvem der mangler at få så, quote dette lindlæg og bed pæn om en invitation.
Du skal have mindst 2 røde stjerner -
Originally posted by Reader
[quote]Originally posted by Meinder
Jeg vil da også gerne med takSkal lige have din mail så sender jeg den, har sendt pm
Sendt pm
-
Originally posted by GiZzZa
Jeg har 2 invites. Ved ikke hvem der mangler at få så, quote dette lindlæg og bed pæn om en invitation.
Du skal have mindst 2 røde stjernerBe om GiZzZa
-
Du skal have mindst 2 røde stjernerJeg håber det var en joke angående stjernene
Nå, men har egentligt ikke brug for en invite, jeg har allerede Joost.
-
Hvis nogen ligger inde med en ekstra invite, som de ikke lige står og skal bruge, så er jeg meget interesseret i dette nye koncept. Det ser jo spændende ud, og jeg har især et godt øje til Sci Fi kanalen. Anyhow, er der nogen med en ekstra invite, så vil jeg blive meget glad.
Jeg kan kontaktes på PM, i denne tråd eller på min mail i min profil. På mange gange forhånd tak.
Expendable
-
jeg vil bare gerne have en enkelt.. Please some1, efter Tommerby har brændt mig af
-
Originally posted by hot_fifty
jeg vil bare gerne have en enkelt.. Please some1, efter Tommerby har brændt mig afhar du tjekket din e-mail, den kommer ikke i pm.
-
har tjekket begge steder... That bastard
-
Originally posted by hot_fifty
Be om GiZzZa
Sendt til din email som står i profilen.
QuoteOriginally posted by Dumpen
Jeg håber det var en joke angående stjernene
Nå, men har egentligt ikke brug for en invite, jeg har allerede Joost.
hvorfor skulle det være en joke? Sender da ikke invites til dem som bare har registreret sig til det formål.
Ellers kunne jeg bare tage til hol.dk eller masse andre sites. Det skal være fair.Tillykke med det.
-
hvorfor skulle det være en joke? Sender da ikke invites til dem som bare har registreret sig til det formål.Tillykke med det.
Ehh jeg tror vi har to vidst forskellige meninger om hvad "fair" er. Jeg synes da det eneste fair er først til mølle princippet. Så er det da ligegyldigt om man er newbie, tweaker eller hvad der nu findes.
-
Originally posted by Dumpen
Ehh jeg tror vi har to vidst forskellige meninger om hvad "fair" er. Jeg synes da det eneste fair er først til mølle princippet. Så er det da ligegyldigt om man er newbie, tweaker eller hvad der nu findes.
Det er helt i orden. Men rangen er der jo ikke for sjov.
-
jeg kunne også tænke mig sådan noget TV-halløj