"Tramp Tramp til den her bas - bas"

  • Jeg leder efter et hardstyle nummer som efter sigende skulle være >
    Mattfactor Feat. Mc. Albæk - Tramp Tramp".


    Er der et nummer som hedder det? Og hvor kan man få fingrene i det henne? :)

  • ved du kan høre det på video.google.com


    og det kan ikek købes det er kun de "store" dj's som har det f.eks. til dancegate.net og diskoteker osv. jeg har hørt noget om det måske kommer som en single men hæng mig ikke op på det :D



    Mathias


  • Har du et videogoogle link? :)

  • Hold kæft hvor den minder meget om en forringet dårlig version og rip af mr. puta - green stuff :P.


    Den er sikkert fin nok til fest :P men kval er det ikke imo.. og hold kæft de skal fikse en ordentlig mastering. Det er faneme dårlig mastered! men ellers fed nok :P.. den skal bare fikses her og der

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Hold kæft hvor den minder meget om en forringet dårlig version og rip af mr. puta - green stuff :P.


    Den er sikkert fin nok til fest :P men kval er det ikke imo.. og hold kæft de skal fikse en ordentlig mastering. Det er faneme dårlig mastered! men ellers fed nok :P.. den skal bare fikses her og der


    Meget :ohmy: Men så hellere Mr. Puta ;) det ved man sgu hva er :)

  • Quote

    Originally posted by Kenny


    Meget :ohmy: Men så hellere Mr. Puta ;) det ved man sgu hva er :)


    Yep :). Så hellere noget lignende: "Heey loko, *Cough* First i fucked yo momma, now im smoking your mota eeehh? I wanna puff puff, some of the dutch stuff, i wanna puff puff, give me the green green stuff!"


    Classical stuff imo :)