Hvad synes i om Tokio Hotel

  • Quote

    Originally posted by Carlsen
    Tjoh. Jeg var overrasket over at høre de rent faktisk havde dusket nogle af deres pigefans. Var 110% overbevist om at forsangeren er stjerne homo.


    WOW....er forsangeren en dreng ???? :ohmy: ....men man kan ikke lige just sige at de har noget talent....tror de går mere op i deres udseende end i at øve sig på deres instrumenter !

  • Forsangeren er gennemsyret homoseksuel, og emo. Guitaristen, tror jeg det er, er for fed til at gå i så stramme t-shirts. Med hensyn til deres musik, så synes jeg det er for emoagtigt, og kunne aldrig finde på at sætte en plade med dem på. Synes det er kedeligt og lyder som noget man har hørt før, bortset fra at de synger på tysk, hvilket ikke gør det bedre. Ikke fordi jeg har noget imod at man synger på sit eget sprog, men de gør det bare slemt.

  • Musik siger du? :clap:


    Jeg bryder mig bestemt ikke om Tokio Hotel. Deres musik er alt for poppet i forhold til den 'attitude' de har. Det er ikke heavy nok til mig :hb:

    Glance into the blackness hidden beneath your surface
    And enjoy the suffering, sanity drained in disrespect
    With such bedevilled faith in good, subsequently trusting evil
    Next step for mankind will be the last seasons in sin
    \m/o_o\m/ Støt Metal!

  • Kort og præcist sagt, de stinker!!!


    Har kun to ord til dem: i stinker! :finger:


    de synger fandme dårligere end Pik og Gay..! og det er ikke just noget at prale af :P

  • ELSKER DEM!!!!Kan ikk fatte hvad i syns der er i vejen med dem. Bill(forsangeren)er overhovedet ikk bøsse!!! De er det bedste band jeg kender! har ikk hørt noget bedre end dem!!elsker dem bare for meget!!!!


    :idea:


    p.s Deres musik er ikk emo og de kan ikk li at blive kaldt for det forstår det f**** os godt og deres musik hjælper virkelig hvis man ved hvar de handler om!!!!! :pokey:deeppink

  • ELSKER DEM!!!!!!!!!!!
    Kan ikk fatte hvorfor i ikke kan li dem!?De er det bedste jeg har hørt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    :idea:



    p.s Bill(forsangeren)er da overhovedet ikk bøsse!!!
    og deres musik er ikke emo og de kan heller ikk li at blive kaldt for det og det forstår jeg
    F**** :pokey:

  • alt, alt, ALT for poppede... man kan tydeligt se at det aldrig bliver til mere end et døgnfluehit...


    garanteret noget der er skidt ud af bagenden af deres popstars-kopi-programmer.


    Quote

    tbk wrote
    p.s Bill(forsangeren)er da overhovedet ikk bøsse!!!


    kan godt være, men han ligner sq en der er bimlende homoseksuel...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg syntes bare at Tokia Hotel skulle tage at pakke sammen og svanse hjem til deres forældre og holde lav profil i mange år før de bevæger sig udenfor husets fire vægge igen :cheers:

  • Har ik noget som helst mod deres musik, synes det er okay fedt det jeg nu har hørt. At de synger tysk rør mig ikk, det gør rammstein også.

  • lol... forsangeren ligner en kælling :D


    Ubers Ende der Welt lyder faktisk fed nok... Ikke noget jeg kunne finde på at købe, men det er da ikek et nummer jeg vil brokke mig over ender i radioen eller noget.. :)

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Rammstein er det eneste tyske band der holder :D Bryder mig heller ikke om Tokio Hotel, de virker utroligt opreklamerede...


    Rammstein rules :hb: - Men ud over det, så har bands som kraftwerk og U96 nu også haft deres indflydelse på musikverdenen som vi kender den i dag.



    Skulle der nu være nogle musik-anafalbeter der ude som ikke kender Kraftwerk eller U96, så må jeg jo hellere linke til lidt musik-historie :))


    Kraftwerk - The Robots
    U96 - Das Boot


    ... men med hensyn til "Tokio Hotel" .... Det er da ikke musik for rigtige mænd :boxed: - Så er det vist sagt og dem som føler sig fornærmet over at de ikke er en rigtig mand fordi de godt kan li "Tokio Hotel" ... Thats life bitch :))

  • Quote

    Originally posted by Hitmanden


    Er forsangeren ikke en kælling? :boxed:


    Nope han er, eller den er med mandligt kønsorgan.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W