Jeg ville bare lige høre om jeg er den eneste der har problemer med at hente diverse drivere og utilities fra deres hjemmeside?
Har efterhåneden stået på et stykke tid nu.
Jeg ville bare lige høre om jeg er den eneste der har problemer med at hente diverse drivere og utilities fra deres hjemmeside?
Har efterhåneden stået på et stykke tid nu.
Altså da jeg hentede fra dem, var det med 5Kbit i sek.:)
QuoteOriginally posted by Svan
Altså da jeg hentede fra dem, var det med 5Kbit i sek.:)
NETOP!
Jeg er ved at gå i spåner over det.
Syntes det er utroligt at der skal gå så langsomt.
Rigtig dejligt da nogle af deres updates fyldte 180MB
Vil godt tilslutte mig mængden, Asus har ikke den mest optimale opbygning af deres download sektion
Mvh Stubkier
har i prøvet at hente med FlashGet derinde fra?
det gør jeg og så får jeg fuld speed hos mig og alle andre...
asuses side er åbenbart sat ekstramt lavt i upload
sidst jeg hentede til en PC jeg lavede var det også MAX 5 k...
så det er bare for dårligt af dem (derudover max 2 samtidige downloads)
så 3 timer med downloads = absurd
Dengang jeg havde ASUS hardware brugte jeg deres tyske FTP...
ftp.asuscom.de
Jeg syntes også altid deres side har været sløv. Begriber faktisk ikke hvordan de selv vil være det bekendt, syntes da aldrig man oplever de problemer med de fleste andre producenters sider.
Vil lige sige jeg finder ikke kun deres downloads langsomme, men deres side generelt.
Jamen jeg kan også kun sige jeg har prøvet det samme... Eller det var så 20k..
QuoteOriginally posted by Bubbi
Dengang jeg havde ASUS hardware brugte jeg deres tyske FTP...
ftp.asuscom.de
Den virker ikke mere...
Kan dette bruges til noget?
Eller jeg helt skæv på den?
EDIT: Tror jeg bare i skal se bort fra ... Henter med 10 kb
Ikke nok med at deres upload er langsom.
De har også en irriterende vane med at lægge alle driverne til forskellige styresystemer,
og i både gamle og nye versioner, i det samme directory så man skal læse sig igennem
tyve forskellige beskrivelser for at finde den rigtige.
Der kunne de lære noget af Nvidia.
Der er det bare tre klik med musen og så har man den rigtige.
Jeg kan høre at jeg tydeligvis ikke er den eneste der er utilfreds med deres site.
QuoteOriginally posted by Tha Priest
Jeg kan høre at jeg tydeligvis ikke er den eneste der er utilfreds med deres site.
Ej pjat det er da lækkert at være 10-20 MIN om at hente en driver på 3½ MB
Henter derfra rigtig tit pga arbejdet og jah det tager sin tid.. men så er det godt at man kan bruge en download accellerator der har flere sessions igang på samme tid.. så tager det kun en halv time:P
mon ikke det er fordi der er mange der sidder og suger på en gang?
tror osse delvist det kommer an på browser, for hvis jeg bruger IE til at hente med, så kører den med 5-8kb/s og hvis jeg bruger firefox, så henter den med 10-25 kb/s
desuden har jeg 2 computere med asus hardware (deres bundkort r0x0rz )
men de kan da være super belastende at vente på det nor man lige har formateret og bare vil i gang.
Humpeligimp: hvad så hvis der er en ældre version af en driver man skal have fat i? hvis nu en nyere version ikke virker? Desuden er der alle de forskellige BIOS versioner... de beholder de gamle derinde for at kunderne kan hente en gammel udgave af BIOS hvis en ny ikke virker.
hvilket minder mig om at jeg skal have fat i det program der laver ens startup logo om, plus jeg skal have flashet med nyeste BIOS
Skulle faktisk hente en lydkortdriver til mit bundkort igår.. Ca.35mb, det tog 3 timer eller sådan..