-
-
har vist den vil komme i meget lang tid, lige efter 2'eren var i biffen, jeg venter os bare på en god trailer
-
Originally posted by Fino
har vist den vil komme i meget lang tid, lige efter 2'eren var i biffen, jeg venter os bare på en god trailerDet har vidst aldrig været nogen hemlighed, at der kom en film mere, eftersom 3 har været planlagt det meste af tiden
Indtil videre er præmieren sat til d. 23 maj i biocity.
-
Originally posted by Macimuz
Det har vidst aldrig været nogen hemlighed, at der kom en film mere, eftersom 3 har været planlagt det meste af tiden
Indtil videre er præmieren sat til d. 23 maj i biocity.
Jeps - 2'eren og 3'eren blev filmet samtidig. Mange af scenerne skulle allerede være blevet skudt under produktionen af Dead Man's Chest.
-
Så fik jeg den set. Traileren altså.
JEg synes godt nok den ser lidt mørkere ud end 1'eren og 2'eren. Men stadig fee..
-
Ser da ok ud..
Men nej nej nej nej..
En fash trailer..
Nogen der gider ringe til Disney og få dem til at smidde en ordentlig HD trailer ud
i stedet for det flash halløj ? -
-
Originally posted by BukkeMand
http://movies.yahoo.com/featur…caribbeanatworldsend.html ?Kan jeg ikke få til at virke?
Åbner/henter en QTL-fil, som jeg ikke kan bruge?
Edit: Nevermind... Fandt ud af jeg bare skulle åbne den i MP-Classic
-
Så traileren på tv2 lige før - den ser da okay ud.. Synes bare de første 2 virkede mere spændende ..
-
Min lyd fuckede godt nok totalt op på den trailer, så opgav til sidst.
Men den ser da ganske spændende ud, som de andre.
-
Ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes om den.
Pænt mange af mine venner synes den ser mega fed ud, men mine forventninger er ikke helt så høje. Synes skam de første film var ganske udemærkede, kan bare ikke se dem gentage succesen 3x i streg...
Men håber da jeg tager fejl...
-
Der kommer også en Pirats 4 ....
Cant w8
-
Originally posted by sunshine2003
Der kommer også en Pirats 4 ....Cant w8
Kunne du ikke smide en kilde herpå?
Der er ikke noget listet på imdb.com
Og så vidt jeg ved, så er der vidst tale om et rygte eller noget som ikke er fastsat endnu.
edit:
-
Mener Johnny Deep har sagt at han godt kunne finde på at spille Jack Sparrow i en 4'er, hvis altså scriptet er godt.
Kan ikke huske hvor jeg læste det.
-
Originally posted by HAM
Mener Johnny Deep har sagt at han godt kunne finde på at spille Jack Sparrow i en 4'er, hvis altså scriptet er godt.Kan ikke huske hvor jeg læste det.
Derfra og til at der rent faktisk kommer en 4'er er der godt nok også MEGET langt
Skal da klart ind at se den nye her. De andre to har jo været gode og ideen med den her lyder da til at være ok.
-
Originally posted by Macimuz
Kunne du ikke smide en kilde herpå?
Der er ikke noget listet på imdb.com
Og så vidt jeg ved, så er der vidst tale om et rygte eller noget som ikke er fastsat endnu.
edit:
Johnny deep sagde noget om det i david letterman
-
Jeg er ikke engang nået til 1eren endnu.
Jeg må vist hellere komme igang snart...
-
Originally posted by Mikkel
Jeg er ikke engang nået til 1eren endnu.Jeg må vist hellere komme igang snart...
Ja, kan du så sige at komme igang
-
kan ikke vente til den kommer... var helt vild med de 2 første
bare de ikke gennempuler serien totalt ved at lave en skod 4'er, 5'er eller bliver ved til der er 273643 Pirates of the carribean film
-
Så er forsalget startet - har allerede købt 14 biletter til mig + en bunke af vennerne