Hvad sidder du i?

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Jamen det lyder jo meget spændende :).. Dvs. jeg skal have fat i en kontorstor med net-ryglæn :D.. Mmm :P.. Hvor fås de?


    Mener jeg købte min i Silvan.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • En Rabami RBM 815.


    Mener den er ved at være 3 år gammel, og den ser ikke specielt slidt ud og man sidder stadig lige godt. Kort sagt, giver gerne 5.000 igen for en sådan stol næste gang.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m


  • Tror også det er den jeg har.

  • Hm, jeg sidder i min stol. Ved ikke lige hvad de hedder og kan ikke huske hvor de er købt, så det hjælper jo meget ik ? :))


    Gør dog nok ikke den store forskel for smut rundt i de lokale butikker der sælger sådan nogle ting og find noget du kan li og sidder godt i. Husk dog lige at tage højde for at du skal sidde ordenligt i stolen imens du sidder ved et bord.... og ikke yderst på stolens kant for at du kan nå bordet uden at strække armene da stolens armlæn rammer bordkanten :crazyeyes: ... Ligesom den stol som DeH af en eller anden grund godt kan li :boxed:


    Quote

    Originally posted by DeH
    Du skal gå efter sådan en i den stil her synes jeg;)


    [Blocked Image: http://img132.imagevenue.com/l…69_IMG_1341_122_502lo.JPG]


    Jeg syntes det er en lortestol .... :boxed: ... Hvad fanden kan du li ved den ? :boxed:



  • Hmmm jeg har den også og man sidder skidegodt i den.
    Jeg vil vælge en magen til uden at overveje det 1 sekund.





    SMLDK

  • Jeg sidder i øjeblikket på en stol som er til låns af mit Kollegie's møbeldepot. :))


    Dog flytter jeg om et par ugers tid, og der får jeg sådan en lidt a la den Shahid og Zulu har. :)

  • Jeg sidder og hænger i en oldschool (faktisk endda oldskåvl!) chef-kontorstol, som jeg fik da vi byggede om på min arbejdsplads.. så det er en chefstol med autentisk chef-aura :T den er virkelig svær i udførelsen med stål, chrome, og mahogni. hjulene er ikke længre plastik, men kuglelejer fra en BSA motor. Jeg har fået den ompolstret med tempur i stedet for skumgummi... uuuuh det er nice... man sidder faktisk lidt og savner den når man er på gym..



    den står mig i et par tusind, men når man tilbringer så meget af sin vågne tid (og en del af den sovende) i den er det et dumt sted at spare.


    MvH Jesper

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove


  • Pic :T ?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • Jeg har også haft den stol, og den var så dårlig at jeg blev nødt til at have en kæmpe pude i ryggen for at overhoved få noget ordentlig rygstøtte. :rolleyes:


    Ny har jeg noget der ligner denne, bare en bedre og dyrere model


    [Blocked Image: http://www.biva.dk/images/products/list/190022.jpg]

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE


  • Det gør han heller ikke.. Hans eneste funktioner er faktisk ligning og ståning. En kende gåning kan det blive til i ny og næ. Kan afsløre at hans setup inkluderer de røde ordbøger fra gyldendal under tastatur og mus for at få dem op i ståhøjde.


    Selv sidder jeg i en Rabami et eller andet. En langrygget kontrostol med nogle armlæn. Eneste ankepunkt er umiddelbart at der er lidt for langt fra der hvor ens ryg rammer støtten til der hvor ens nakke skal være, altså man skal lidt for langt tilbage. Men det kan da klares. Jeg sidder godt i den også over længere tid.