Lørdagslevering hos SHG

• Er nok lidt federe at kunne lege med sit grej i weekenden, og man faktisk er HJEMME.
    Man kan jo ikke rende og trippe rundt herhjemme hvis man har et arbejde el. Uddannelse man skal passe.

Og syntes bestemt ikke Post Danmark er nogle fjolser - har aldrig haft problemer med dem, det er sku en tand bedre end i andre lande.

• Fuck en nat/aften/morgen.. Kom hjem fra byen omkring 04.30, godt smadret.
    Da klokken er 06.30 ringer det på døren, så er pakken sgu kommet!

Er sgu pænt smadret nu, men mine ting er altså kommet, og det er jo positivt!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Originally posted by Tarantula
    Fuck en nat/aften/morgen.. Kom hjem fra byen omkring 04.30, godt smadret.
    Da klokken er 06.30 ringer det på døren, så er pakken sgu kommet!

Er sgu pænt smadret nu, men mine ting er altså kommet, og det er jo positivt!

Super, og go' bedring med tømrene i hovedet. :crazyeyes: ;)

Originally posted by |Henrik|

Super, og go' bedring med tømrene i hovedet. :crazyeyes: ;)

Er nu ikke så slemt.. Det slemmeste var sgu at blive vækket med ringeklokken! :)

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Det er lidt off topic det her, men nu har Tarantula jo fået sin pakke og et stort tillykke med det.

Jeg fatter simpelthen ikke at folk er så utålmodige med deres ting. Hvis det er så vigtigt at få op til en weekend så bestil det dog om onsdagen.

Når folk bestiller en pakke og den ikke kommer dagen efter skriger de op om hvor dårlig service PostDK leverer.
    På Post.dk står der at der er dag til dag levering. Men samtidig står der at pakkerne skal være indleveret senest kl 17.30 for at blive leveret samme dag.
    Men om "skylden" skal lægges PostDK, butikken man køber hos eller vejret synes jeg da sådan set er fuldstændigt ligegyldigt. Om det kommer en dag "forsinket" eller ej kan jeg heller ikke se det store problem i så længe det ikke er f.eks. en uge forsinket.

Så istedet for at være så nervøs for om ens pakke dukker op i dag eller i morgen så tag dog ud og nyd vejret eller hyg dig med nogle venner og så se hvad der sker. Du får måske pakken en dag senere, men du har til gengæld ikke haft nogle bekymringer om det og hvis du kringlet den rigtigt har du nydt tiden med venner, familie, naturen, sport eller hvad man nu ellers kan lide.

Og med hensyn til PostDk's service så er den squ ikke ringere end nogle andre steder. En af mine venner har arbejdet hos flere forskellige pakkefirmaer og nu hos PostDK, og han siger at hvis han skulle sende en pakke ville han være mest tryg med at bruge sidstnævnte.

Jeg har også selv for 5-6 år siden arbejdet hos PostDK, og min erfaring var at der selvfølgelig indimellem skete fejl, men der blev taget hånd om det internt så godt det nu var muligt. Det er et firma der lever af service og det er de fuldt ud klar over.

Dette indlæg som blind ros af PostDK (selv om det måske kunne lyde sådan), men mere som at folk indimellem burde slå koldt vand i blodet før de går ud og sviner et hvilket som helst firma til.
    Halvdelen af de gange et firma bliver rakket ned på disse sider er det på et meget tyndt grundlag i forhold til kritikken der bliver givet.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Lavede egentlig tråden for at se om lørdagsleveringen egentlig "passede" og om folk fik deres ting, som de havde betalt for. Jeg har selv hørt mange historier om folk der bor i KBH, der ikke får deres pakke om lørdagen, som de har betalt for at få leveret, netop om lørdagen.

Det er første gang jeg prøver lørdagslevering, og synes at det er fedt at det kan lade sig gøre, for en lille merpris! Er bestemt ikke utålmodig, og kunne sagtens vente til mandag. Men ja, er sgu glad for PostDK - Tror vi skal være glade for at vi har dem! :9xo

EDIT: Men ja, der er altid nogen der skal brokke sig. Det samme gælder hvis man spørger om erfaringer med et pågældende firma, nogle siger at det er lort, andre siger at det er det bedste sted at handle..

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet en gang, sidst af Exxon ().

Lavede egentlig tråden for at se om lørdagsleveringen egentlig "passede" og om folk fik deres ting, som de havde betalt for. Jeg har selv hørt mange historier om folk der bor i KBH, der ikke får deres pakke om lørdagen, som de har betalt for at få leveret, netop om lørdagen.

Det er første gang jeg prøver lørdagslevering, og synes at det er fedt at det kan lade sig gøre, for en lille merpris! Er bestemt ikke utålmodig, og kunne sagtens vente til mandag. Men ja, er sgu glad for PostDK - Tror vi skal være glade for at vi har dem! :9xo

EDIT: Men ja, der er altid nogen der skal brokke sig. Det samme gælder hvis man spørger om erfaringer med et pågældende firma, nogle siger at det er lort, andre siger at det er det bedste sted at handle..

Det var ikke noget ment på dig personligt overhovedet. Jeg synes også det er fint at der er muligheden for lørdagsekspres. Det var mere ment generelt, specielt det med at folk sviner firmaer til.

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Originally posted by dna

Det var ikke noget ment på dig personligt overhovedet. Jeg synes også det er fint at der er muligheden for lørdagsekspres. Det var mere ment generelt, specielt det med at folk sviner firmaer til.
    - Anders

Jamen kan kun være enig!

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Originally posted by Sethos

Er nok lidt federe at kunne lege med sit grej i weekenden, og man faktisk er HJEMME.
    Man kan jo ikke rende og trippe rundt herhjemme hvis man har et arbejde el. Uddannelse man skal passe.

Og syntes bestemt ikke Post Danmark er nogle fjolser - har aldrig haft problemer med dem, det er sku en tand bedre end i andre lande.

Ja da. Hvis man er under uddannelse, skal man da bare passe den og ikke lege med hardware hele tiden.

Hvis man har arbejde, nåh ja hvis man ikke får bestilt til tiden må man bare vente.

Postdk er nogle idioter.. De kan ikke passe på pakkerne ligegyldigt hvor godt de er pakket ind (jeg arbejder på et værksted, så jeg har hørt om transport skade hvilket vi ser tit). Ikke levere til tiden, osv.

Hvis man ikke får sin pakke til tiden, er det udelukkende postdk's skyld. For hvis den er sendt afsted fra sælger, har de jo gjort deres.

Jeg skulle have modtaget en pakke med mit grafikkort d. 15. Jeg valgte at den skulle sælges Uden omdeling. Tror du så ikke at den kommer med på runde? De gamle kunne ikke lægge ud, så den ville ryge ned til det lokale posthus til afhentning på senere tidspunkt (fra d. 15. hvilket der står på min seddel OG på T&T siden). Jeg tager så ned for at hente den (om torsdagen) kl. 16:50 (posthuset lukker kl. 17 og pakker fra runderingen ankommer normalt ved 16:30 og hun havde da også været der), og den var der så ikke.

Okay fint, det kunne jo være en smutter. Så kommer jeg dagen efter (i går - 2 gange) omkring 16 tiden igen, hvor den STADIG ikke er kommet.. Jeg har arbejdet dernede så fik en af dem jeg kender til at ringe når den er kommet.. Og jeg har dælme STADIG ikke fået noget opkald.

Der er ingen ændring på postdk's T&T side.

F**K Postdanmark og deres service!

Og jeg har arbejde, dvs. ingen lektier i weekenden. Så jeg kan bare sidde og glo på at en test-maskine kører programmer.. Fed weekend. :boxed:

• Det mest komiske af det hele ...

Jo ynge folk er, jo mere travlt har de ... på trods af at de har mere tid end os lidt ældre gutter :))

Tror aldrig jeg har bestilt & betalt for lørdagsomdeling. Hvis det ikke når det inden weekenden, så er der jo altid næste weekend. Der findes andre ting i livet, så jeg kan godt finde på noget andet at bruge min tid på hvis det er. Hvis jeg alligevel betalte for lørdagsomdeling, så er der jo alligevel ingen garanti for at tingene bliver delt ud om lørdagen ... :crazyeyes:

Originally posted by GrillRotten
    Det mest komiske af det hele ...

Jo ynge folk er, jo mere travlt har de ... på trods af at de har mere tid end os lidt ældre gutter :))

Tror aldrig jeg har bestilt & betalt for lørdagsomdeling. Hvis det ikke når det inden weekenden, så er der jo altid næste weekend. Der findes andre ting i livet, så jeg kan godt finde på noget andet at bruge min tid på hvis det er. Hvis jeg alligevel betalte for lørdagsomdeling, så er der jo alligevel ingen garanti for at tingene bliver delt ud om lørdagen ... :crazyeyes:

Lige præcis.. Prøvede faktisk SHG's "chat" igår, og spurgte hvad der skete hvis pakken ikke kom om lørdagen: Lise som supporteren hed, waaaauw tøser!! Hehe.. Ej, sagde at man skulle gå ned på posthuset med kvittering eller bestilling og vise, at man altså ikke har fået det man har betalt for!

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet en gang, sidst af Exxon ().

Lige præcis.. Prøvede faktisk SHG's "chat" igår, og spurgte hvad der skete hvis pakken ikke kom om lørdagen: Lise som supporteren hed, waaaauw tøser!! Hehe.. Ej, sagde at man skulle gå ned på posthuset med kvittering eller bestilling og vise, at man altså ikke har fået det man har betalt for!

hehe klart man gider gå ned på posthuset og stå i kø for at brokke sig over at den pakke man havde bestilt ikke kom om lørdagen, men først om mandagen. Det er helt klart værd at bruge en time af mit liv på det for at få de 30 kr igen eller hvad det nu drejer sig om. Ud over det at jeg ville flove mig over at spilde min tid på småpenge, så ville post danmark sikkert også kræve at man udfylder diverse formularer osv ... gaab :crazyeyes:

Det groveste jeg har gjort i nyere tid mod posten er at ringe ned og sige at de godt kunne lette røven og komme med min pakke den pågældende aften. Posten har aftenlevering på pakker her, men en dag da jeg kom hjem lagde jeg mærke til at der lå en seddel hvor der stod at postmanden havde været med en pakke til mig omkring middagstid, men jeg kunne hente pakken dagen efter nede på postkontoret. Det blev jeg fandme sur over, så ringede ned til posten og fortalte dem at de godt kunne tage sig lidt sammen og passe deres forpulede arbejde. Kan sgu ikke være så svært at få det ind i bylden at pakker skal ud om aftenen og breve om dagen. Hvis man ikke har hjerne nok til at huske det, så skulle man måske flytte til grønland og slikke på sæler. Det resulteret i at postmanden kom senere på aftenen med min pakke. Var lige ved at give ham et par bandeord med på vejen, men tænkte at hans chef nok havde gjort det for mig ... Han så fandme ikke særlig glad ud. Men det er jo ikke min skyld at idioten arbejder for postvæsnet :))

• Jeg sidder her og bliver helt nervøs over om min pakke nu kommer i ordenligt stand her den 28.

Jeg bestilte en mobil via Telias webshop

Så jeg krydser fingre for de behandler den ordenligt :$

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• Ved godt det er for sent nu men,
    Har bestilt alt mit grej hos SHG og noget af det bestilte jeg også med Lørdagsexpress og det kom om lørdagen så helt klart burde det komme om lørdagen hvis du bestiller der.. Hehe :T

SHG har fået mine street-creds :) De har sku klaret det godt på mine ordrer nu :)