Danskstil "Løgneren"

Originally posted by HuleFanden
    Held og lykke.

Forbered dig på flaming.

ahhh. sådan ;)

Originally posted by GrillRotten
    Hvad med at lave dine egne lektier ? Eller det kan du måske ikke finde ud af ? :boxed:

Hvad med at holde dig fra tråden hvis du ikke kan bidrage med en skid... Eller det kan du måske ikke finde ud af ? :boxed:

• Det er som om det begynder at dæmre for mig. du behøver hverken skære eller skrive noget på noget som helst... Du kan nøjes med at prøve at få blodtrykket ned på et nogenlunde normalt niveau, inden du popper.

Originally posted by sonico
    spørgsmål trukket tilbage pga harske besvarelser

Hehe. Mest fra Sonico :))
    Anyways. jeg går ud fra du vill have en stil. Det er der ikke ret mange der gider dele ud. Derimod er der en del der gider hjælpe dig hvis du virker som en der selv gider gøre en indsats for det.

Originally posted by ^Genzo^

hvad med at lære at tale ordentlig til folk

Hmmm. Måske når de taler ordentligt til mig. Thi da har jeg ingen problemer med at tale ordentligt til dem.

Slacker. Ja kan godt være du har ret. Umiddelbart vil jeg bare sig at min indsats har ligget i at jeg har læst bogen :roller: . Det var tortur..

Originally posted by sonico
    Slacker. Ja kan godt være du har ret. Umiddelbart vil jeg bare sig at min indsats har ligget i at jeg har læst bogen :roller: . Det var tortur..

Nu har vi virkelig medlidenhed med dig. Næppe.
    Folk her gider ikke hjælpe dig med lektier. Har du et specifikt spørgsmål, som kan hjælpe dig med dine lektier, så er det som regel en anden sag. Du må lære at lave dine egne ting, finde dem et andet sted eller tage konsekvensen i skolen.

• Jeg tror vi siger tak for nu...

Og sonico nu ved jeg jo ikke hvad dit oprindelige spørgsmål gik på, men fremover vil jeg råde dig til at finde ud af dine lektier selv. ;)

Folk søger som regel kun hjælp til lektier på forummet, hvis de har gjort alt hvad de kunne selv, og der er tale om et særligt kringlet spørgsmål.

Tråd lukket.