Kan dette anmeldes til politiet?

• Sådan lige umildbart vil jeg mene det er bedst at ringe til politiet, og måske bede dem snakke med manden..

Fortæl dem han truer dig osv. og så skal de nok give ham en repremente ( stavepade? ).. Men hvis det ikke virker og han kommer alligevel, er politiet jo blandet ind i situationen hvilket burde have en præventiv virkning på hans 'tendenser'..

Ellers som de andre siger, ha' en kammerat eller 7 på besøg når han kommer.. Ikke for at gi' ham ultra høvl og stå at grine mens han samler sine tænder op med brækkede fingre.. men bare så han ikke få gode idéer.. det har, lige som politiet burde have, en præventiv virkning..

• Jeg gider ikke alt det her med ham, han er bare en lille dreng der ikke får taget sine skizo piller dageligt.. så jeg tog bussen ned og betalte for den skide pakke, så jeg har nu min GPS igen, som jeg så bare skal ha solgt...

Men jeg ksriver en mail til ham, om at jeg Ikke har været der nede, bare for at se om han nu alligevel kommer i morgen :D

Originally posted by XaVieR
    er det ikke noget med jeg har dig på msn, eller har haft ihvertfald... hvis det er så bip lige når du er online, jeg har MULIGVIS en SERIØS køber til din GPS.. jeg snakker lige med manden her i eftermiddag når han har fri, og så kan vi snakkes ved over msn...

tror ikke jeg har dig på msn?
    så er du ivertifald ikek på den mere hehe... plejer at slette folk når jeg er færdig med at handle med dem... elers kommer der sq så mange på ens liste...

men min msn er:
    Tob_thiim@yahoo.com