Kan dette anmeldes til politiet?

• Hey...

Som nogle måske kan huske, så havde jeg en Garmin 310 til salg for 1 månede's tid siden ca...

Gik den solgt til en over MSN, en jeg havde handlet med før.
    alt gik som det skulle fik pengene sendte den og det hele.... et par dage efter ringede han og sagde det ikke var en 360, som jeg havde sagt til ham, hvor jeg var 99.9% sikker på jeg havde sagt 310 da jeg har rettet det over alt hvor jeg havde den til salg henne... 6 forskellige hjemmesider

og han skule beuge EU kort, så jeg forslog jeg sendte en dvd med kort og et 2gb kort til ham, det var så iorden.. så kunne han ikke finde ud af at ligge det over på den og alt muligt...

så vi snakkede om den skulle sendes tilbage, som jeg først var lidt imod, men jeg sagde bare fuck det, og han kunne sende så fik han pengene når jeg fik den, så begyndte han at klage over det ene og det andet og han ikke stolede på mig og alt muligt, hvor jeg jo kunne sige det samme da jeg ikke kunne se dens stand og alt sådan noget...

men da jeg var ret træt af ham, sendte jeg ham 200 kr, til fragt (efterkrav) og banz penge til ham :s :s eller begynte han at tude.. den tudebaby!

Nå...

efter alt det så skulle jeg ha haft den i onsdags hvor den ikke kom, så kom den idg da jeg var til læge så kunne ikke få den, og nu vil han så komme efter pengene onsdag hvis de ikke er ved ham i et brev fra post dk... men som jeg siger, så vil jeg sq da ikke gi ham dem 2 gange den spade, og jeg går ikke ud i morgen da jeg har forstuet min fod, men det forstår han bare ikke... så nu truer han mig direkte (over msn)
    og han har før, ved en telefonisk samtale sagt til mig, efter samtalen han har optaget det, og det er også ulovligt ved jeg...

så mit spørgsmål er...

Kan dette ikke meldes til politiet? og hvis ja, hvad sker der så tror i??

mvh
    toby

• Pis på ham.
    Og sig han må slå koldt vand i blodet.
    Og hvis han truer dig på eks MSN så sig du logger det og vil melde ham for trusler.
    Så fix det han vil og af med ham.

SMLDK

• Hvis politiet i det hele taget gider gøre noget yderligere ved det får han en opringning og en advarsel, og mere sker der ikke ved det.

De kan ikke gøre noget ved sager som ikke er sket.

Har selv stået i en lign. situation, og prøvede med svinene, men de ville ikke hjælpe..

Endte med at spasseren troppede op, men fik sig en overraskelse, da jeg tilsyneladende var noget større end han var i munden ;)

Så hak ham ned hvis han træder ind for din dør, eller nægt at lukke op, hvis han i det hele taget tropper op. Meget andet er der sådan set ikke at gøre, og så kan du anmelde ham endnu engang hvis det sker.

• Hvis du hakker ham ned, hvordan står du så? ;)

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Lyder jo som om det er hans egen fejl. Han mener at han er blevet snydt med falske pga. forudsætninger. Men hvis du ikke har nogle problemer med at bevise det modsatte så kan policen ikke gøre noget som helst. Men ved ikke om der er noget med 14. dages returet, hehe.. Men eller så sæt strøm til ham med et par start kapler og et lastbil batteri, så tror jeg ikke der er flere problemer.

8600k@5.1
    H150I 360mm

Asus Z370-I
    16 GB Tridentz 3200 CL14
    MSI 1070 TI 8G@2100/4427
    NZXT G12+TT 280mm AIO

970 EVO 500 GB nvme m.2
    Crucial 240GB SSD+
    SSHD 1TB
    Lian LI Dynamic 011

Rettet en gang, sidst af hQnS ().

Originally posted by Tarantula

Hvis du hakker ham ned, hvordan står du så? ;)

Ja nu ved jeg godt reglerne er ændret siden min episode, men da jeg var i den situation ventede jeg til han var inde i lejligheden hvor han så skubbede først ;)

Men det må man jo ganske vidst ikke mere har jeg lige spottet..

Men alligevel, hehe.. Det er dig eller modstanderen :boxing:

• hehe..

jaa... nu ser vi om han kommer, gider ivertifald ikke lukke op :D

ellers står min tyveri alarm lige ved siden af dæren (bassball bat)

men han er så sjov at drille, derfor han bliver så sur, se her f.eks.

2554+93,75+3,5kr pr km + 540 kr pr time + 600 kr mad til mig + mad til min kammerat.

2554 for gps'en , 93,75 for fragt af den, 3.5kr pr km fra odense til Herning + 540kr i timen for han køre her over og hjem og 600 til mad til ham og til hans ven..

kan i se hvad jeg mener,... han er sq ikke helt normal ;)

tror ikke han tager sine piller regl messigt... sagde også han skulle da tag og træne lidt mere, for han må sq da være ubber fed hvis han kan spise for 600 på at køre her over... ;)

• wtf.. hvad fanden har hans kammerat med noget at gøre? hehe, det er vel bare så han er i overtal, hvis jeg var dig ville jeg se at sætte nogle bjørnefælder op:P Det kan vel ikke være dit problem hvis han falder i sådan en på din grund:)
    Ellers sørg for at have en kammerat ovre når han kommer, bare så du ikke får bøllebank :boxing:

P5N32-E SLI
    C2D E6600 2.4 @ 3.5
    Cellshock V2 PC6400 2GB kit
    Inno3D 8800GTS 320M
    Hiper R-type 580W
    Seagate 300GB, Seagate 250GB, Hitachi 123,5GB
    All in Antec LANboy!

• får sq ikke bøllebank... ville åbne døren og sige han kunne komme ind.... hvis han turde... og så komme til at vælte min bat eller noget... aj ups... der er også andre sjove ting inde i skuffen vi kan lege med lille ven Muhahaha....

jeg har også spurgt ham hvornår han ville komme, da jeg så kunne lave mad til ham hehe...

Originally posted by Angelus
    jeg har også spurgt ham hvornår han ville komme, da jeg så kunne lave mad til ham hehe...

Hehe.. Jeg fik lige den fedeste idé :)

Lav et overdådigt måltid, dejlig saftig bøf, sovs og kartofler + med rødvin og stearinlys. Hele molivitten. Du tilsætter dog lidt uran og kulsyre, og andre virkemidler fra det periodiske system i hans rødvin.

Men ellers skal du bare selv overdrive i samtalerne. Sig du er medlem af HA og har en ny bazooka ude carporten som du gerne snart vil prøve af fx. Han lyder selv noget tør :))

Btw, når jeg handler gemmer jeg altid msn samtalerne, og det har sg gavnet.

Originally posted by nik
    wtf.. hvad fanden har hans kammerat med noget at gøre? hehe, det er vel bare så han er i overtal, hvis jeg var dig ville jeg se at sætte nogle bjørnefælder op:P Det kan vel ikke være dit problem hvis han falder i sådan en på din grund:)
    Ellers sørg for at have en kammerat ovre når han kommer, bare så du ikke får bøllebank :boxing:

Hold en fest for vennerne, evt inviter nogle rockere den dag han kommer :D Så bliver der nok ikke så meget ballade med ham.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Originally posted by nano

Hold en fest for vennerne, evt inviter nogle rockere den dag han kommer :D Så bliver der nok ikke så meget ballade med ham.

Han kan bare invitere mig, så skal jeg vise bumsefjæs der hvem der er bedst ;)

Du kender til mig søren :D

• Der er faktisk hanket en hel del op i straffeloven... Direkte trusler tager politiet ret alvorligt.. (Det gør de ihvertfald her) .

Er du i tvivl så ring til din lokale polize og forhør dig omkring dine muligheder, de er nok bedre til at guide dig end nogen herinde er...

Det er synd og skam din handel er endt på den måde, og jeg håber du kommer ud a det på en go måde..

MEN.. hvis du kontakter politiet skal du nok ik fortsætte med at "drille" ham.. bare for en sikkerheds skyld hvis idioten endelig dukker op og der sker et eller andet.. .. det er ikke fedt der er sket noget og politiet så siger man selv har fremprovokeret situationen.

Originally posted by GummiMogens

Han kan bare invitere mig, så skal jeg vise bumsefjæs der hvem der er bedst ;)

Du kender til mig søren :D

Gud fader bevarres!
    Var det ikke bedre at tackle dette som vokse mennesker istedetfor trusler om vold osv.

Ligemeget om han så slår først, så er det selvtægt at banke gutten.

• jeg har da en ligeså fed ide...

lav en god middag med en oversaftig bøf starin lys,rødvin og det hele og så køb noget lactose eller lactorose på det nærmeste apotek og så bland det i hans rødvin hehe

• har også overvejet at ringe til politiet og spørge dem hvad jeg kan/skal gøre...

det med HA... joo dem kender jeg da et par stykker af..men gider ikke køre det der ud hehe

har også overvejet at ringe til politiet og spørge dem hvad jeg kan/skal gøre...

det med HA... joo dem kender jeg da et par stykker af..men gider ikke køre det der ud hehe

Jeg er 100% sikker på de vil tage en sag om 2 knægte der ikke kan finde ud af sagerne om en GPS :razz:

Tror du ikke det ville være bedst for alle parter, hvis I tog Jer sammen og fik en normal snak om problemet.

Vold løse kun et problem midlertidig. Men vold avler vold.

• tro mig.. jeg har prøvet... Meget hårdt.. men den dreng vil bare ikke høre.. jeg sagde jeg har forstuet min fod og ikke vil forvære den kun pga ham, han kan sq da vente en dag mere på de penge... og så begynder han på det der pis med trusler og vil køre her over og det hele...

Jeg har også gemt alle msn samtalerne, så hvis det nu var, så kunne jeg bevise det...

tro mig.. jeg har prøvet... Meget hårdt.. men den dreng vil bare ikke høre.. jeg sagde jeg har forstuet min fod og ikke vil forvære den kun pga ham, han kan sq da vente en dag mere på de penge... og så begynder han på det der pis med trusler og vil køre her over og det hele...

Jeg har også gemt alle msn samtalerne, så hvis det nu var, så kunne jeg bevise det...

Efter at have læst dine indlæg, så tror jeg faktisk i har været lige gode om dette. Det e jo klart han heller ikke vil snydes (uden vi kender alt til sitiuationen)

Men få dog en fornuftig snak med ham på telefonen istedetfor det "min far er stærke end din far"
    Man kommer længst med fornuft og at tælle til 10 inden man handler.

Originally posted by bublegum

Efter at have læst dine indlæg, så tror jeg faktisk i har været lige gode om dette. Det e jo klart han heller ikke vil snydes (uden vi kender alt til sitiuationen)

Men få dog en fornuftig snak med ham på telefonen istedetfor det "min far er stærke end din far"
    Man kommer længst med fornuft og at tælle til 10 inden man handler.

Kan sige igen... det har jeg prøvet.. men drengen er ikke til at snakke med... han lukker bare ned.. og stikker fingerne i ørene og siget bla bla bla bla... hehe