Hey...
Som nogle måske kan huske, så havde jeg en Garmin 310 til salg for 1 månede's tid siden ca...
Gik den solgt til en over MSN, en jeg havde handlet med før.
alt gik som det skulle fik pengene sendte den og det hele.... et par dage efter ringede han og sagde det ikke var en 360, som jeg havde sagt til ham, hvor jeg var 99.9% sikker på jeg havde sagt 310 da jeg har rettet det over alt hvor jeg havde den til salg henne... 6 forskellige hjemmesider
og han skule beuge EU kort, så jeg forslog jeg sendte en dvd med kort og et 2gb kort til ham, det var så iorden.. så kunne han ikke finde ud af at ligge det over på den og alt muligt...
så vi snakkede om den skulle sendes tilbage, som jeg først var lidt imod, men jeg sagde bare fuck det, og han kunne sende så fik han pengene når jeg fik den, så begyndte han at klage over det ene og det andet og han ikke stolede på mig og alt muligt, hvor jeg jo kunne sige det samme da jeg ikke kunne se dens stand og alt sådan noget...
men da jeg var ret træt af ham, sendte jeg ham 200 kr, til fragt (efterkrav) og banz penge til ham :s :s eller begynte han at tude.. den tudebaby!
Nå...
efter alt det så skulle jeg ha haft den i onsdags hvor den ikke kom, så kom den idg da jeg var til læge så kunne ikke få den, og nu vil han så komme efter pengene onsdag hvis de ikke er ved ham i et brev fra post dk... men som jeg siger, så vil jeg sq da ikke gi ham dem 2 gange den spade, og jeg går ikke ud i morgen da jeg har forstuet min fod, men det forstår han bare ikke... så nu truer han mig direkte (over msn)
og han har før, ved en telefonisk samtale sagt til mig, efter samtalen han har optaget det, og det er også ulovligt ved jeg...
så mit spørgsmål er...
Kan dette ikke meldes til politiet? og hvis ja, hvad sker der så tror i??
mvh
toby