hvad er det der sker med tweak.dk

• "det jeg mente med tråden var bare at i skulle tænke over hvad der sådan var sket" det må du da godt lige forklare hvad du mener med?

• Altså personligt er det jeg begræder mest tabet af et par store personligheder. Sådan er det. Det sker. Og dernæst det der er sket. Det er blevet meget mainstream. Fra mit eget synspunkt er jeg ret hardcore om man så må sige. jeg interesserer mig en del for overclocking. Engang var der mere af det, flere forsøg og sådan. Den slags er lidt kommet i skyggen for et mainstream forum hvor det mest handler om HW generelt. Personligt er jeg gået fra at være en del af det oc-community der var herinde til næsten udelukkende at være social og svare på de spørgsmål jeg ved noget om og orker at svare på :)
    Men sådan er det - OC er vist generelt flyttet til de større udenlandske fora.
    Jeg synes dog stadig her er rigtig hyggeligt, og det er derfor jeg er her. De gode gamle dage skal tages med et gran salt. Der kunne sgu også godt gå en pæn gang gul stue i det dengang :))

• Jeg må indrømme, at jeg ikke er direkte Hyperaktiv på tweak længere, men jeg har da egentlig ikke kunne mærke den form for kritik, som bliver udmeldt? Jeg har dog ikke været så aktiv grundet anmeldelsesskrivning for laptopworld, men kommer da daligt :)

Ja alderen er faldet væsentligt på sitet her, men jeg synes da stadig, at selvom dette er sket, at man hele vejen rundt har holdt sig på et fint niveau.

Som også kan ses i denne tråd, så holdes humøret da højt alligevel. Se engang på tossen Bukkemand :D Jeg kan da stadig smutter herind og bruge nogle minutter dagligt bare for at se hvordan det står til. Det er sgu stadig hyggeligt at komme her, og jeg synes samtidig ikke at kende til de problemer.

Til dem ( højst sandsynligt posthunters ) som tror, at man kan føle sig mere moden ved at få tweaker stillingen, så kan i godt tro om :D man kan stadig svare forkert på spørgsmål, og man er stadig på et ligeså højt/lavt niveau som alle andre på sitet, hvis i skulle være i tvivl :D

Nyder livet på denne side. så jeg siger igen tak for en god tid på sitet :D

Originally posted by Martin

"det jeg mente med tråden var bare at i skulle tænke over hvad der sådan var sket" det må du da godt lige forklare hvad du mener med?

ville bare have tweakere til at tænke over hvad der var sket (med benz osv.)

og jeg er herinde hver dag (ja måske lidt stenet men er herinde)

men jeg synes ikke det er kedeligt, jeg synes stadig det er hyggeligt :boxed:

mvh Mathias

• sethos: Mener at have hørt et ordsprog en gang der lød: Hvis man stiller et dumt spørgsmål, skal man også forvente et dumt svar (eller noget i den retning).. og med det mener jeg, at jeg på ingen måde kan se hvordan det gavner dig, eller nogen anden at vide om der er 15 tweakere der foretrækker let frem for skummet ? Det hænger IMHO lidt sammen med noget af det Ayu snakker om..

Tunfisk: Forstår virkeligt ikke hvad du mener. Jeg mener helt klart her bliver bedre og bedre som tiden går. I takt med mods er blevet flere og flere, og der bliver lagt nogle klare retningslinier / regler - har siden da ædret sig i en positiv retning..

Jeg bruger det meste af min tid på tweak til at side og læse, og skriver sjællent.. Kigger ind et par gange om dagen, browser let og elegant over det der ikke interessere mig, og skriver hvor der er noget at skrive.. Tror sådan set der er mange der har det sådan. Så er der dem der syns det er sjovt at svare på ALLE tråde, uanset om de bidrager med noget eller ej.

Den dag posthunt og flame er væk, samt folk tænker sig om inden de poster så er tweak da et "forum utopia"

Vil da også lige benytte chancen for at sige tak til mods'ne, i gør det kanont :9xo

• Snup en tudekiks mathias :P Din oprettelse af denne tråd er sikkert stærkt påvirket af Bentzin's banning.. Altså.. get over it, og hvis du ikke kan undvære det gamle sure opstød, så få fat i hans email fra Burger eller sådan, og skriv til ham der?

Synes at forummet er blevet bedre og bedre :)

• Hvad brokker du dig så over ? :boxed: