Jeg vil bare lige informere om at DR2 i aften (tirsdag d. 27.2) viser en række programmer om WoW.
Temaet starter kl 20.30

WoW tema-aften på Dr2
-
-
stened egentlig
Tak for informationen
-
skal spille WoW, og CS..
så kan nok ikke se meget af det..
bliver nok nød til at optage det...
Men tak for informationene
-
Min Shaman og Rogue er med, er ikke helt sikker på at I får mig at se
-
Vil også rigtig gerne se det. Men har ikke DR2. Tror I at det bliver lagt op på nettet? Ved ikke om de ligger deres tema-materiale fra DR2 op dér...
-
Originally posted by Berleburg
Vil også rigtig gerne se det. Men har ikke DR2. Tror I at det bliver lagt op på nettet? Ved ikke om de ligger deres tema-materiale fra DR2 op dér...Du kan se udsendelsen direkte via dr's hjemmeside på linket "DR2 lige nu" eller lign.
-
Originally posted by Fruitloop
Du kan se udsendelsen direkte via dr's hjemmeside på linket "DR2 lige nu" eller lign.
Hmm.. kan ikke finde det
-
Nevermind.. har fundet det
-
jeg har valgt at tage en day-off fra raid for at se hvad det er de har fundet på.... så må de andre tosser sq slåsse med de sidste 25 % på gruul....
-
Haha det er griner "Kaster lige en gang ild ned over dem" xD
-
Originally posted by Zjapper
Min Shaman og Rogue er med, er ikke helt sikker på at I får mig at se
Ikke helt sikker?! LOLDet er jo dig hele programmet fokuserer på! haha
-
Bli'r det smidt op på nettet nogen steder?
-
Du kan se med på http://www.dr.dk/?top men ellers kommer det op senere hele programmet
-
Damn det er vildt det der med ham natklub ejeren.
-
Originally posted by Berleburg
Damn det er vildt det der med ham natklub ejeren.Er det i Secondlife du mener?
-
Synes det er endnu mere stenet at små kineserer sidder og farmer og lvl'er folks figurer op for vestens gamere - Det er IMO en syg syg verden!
-
Originally posted by Tarantula
Synes det er endnu mere stenet at små kineserer sidder og farmer og lvl'er folks figurer op for vestens gamere - Det er IMO en syg syg verden!Well, der er jo penge i det for dem. Er jo ikke til at udtale sig om deres leveforhold derovre...så svært at sætte sig ind i den tankegang der ligger bag.
Lemon: Nej, Entropia.