QuoteOriginally posted by Angelus
det her er så andet svar fra dig
Det er da ikke ret meget der siver ind. Nå men nok pjat.
QuoteOriginally posted by Angelus
det her er så andet svar fra dig
Det er da ikke ret meget der siver ind. Nå men nok pjat.
QuoteOriginally posted by Mikkel
Den findes også kun i Århus N.
Så er det ikk så sært igen
Det billed du bruger i din sig, er det et man kan få? (msn)
Ja.. Har 2 reoler, en til bøger, som bliver brugt til alt muligt andet rod og en reol lignende ting, til fjernsyn og CD'er osv.. Mit computerbord er faktisk også IKEA...
Inkl. min seng ret meget IKEA egentlig
QuoteOriginally posted by Kenny
Så er det ikk så sært igen
Det billed du bruger i din sig, er det et man kan få? (msn)
Ja, bare du ikke selv begynder at bruge det som signatur.
Har valgt ikke at stemme.
Jeg har ingen ting fra Ikea, men har bestemt ikke noget imod dem. Tværtimod synes jeg det oftest er pæne og simple ting til en yderst fair pris. Der befinder sig dog ikke en Ikea i nærheden af mig, hvilket er hovedårsagen til, at jeg ingen Ikea-ting har.
Jeg har vist en ting eller 2 tror jeg nok - har bare glemt hvilke af mine ting der er fra Ikea, jeg har bare et svagt minde om at jeg engang fik udleveret nogen papkasser fra deres lager, men ka satme ikk huske hva de indeholdte
kan godt lide ting fra ikea har pt intet eller måske et batteri eller 2 men så heller ikke mere..
men jeg bor på en ø og så regn ud hvor langt der er fra Ærøskøbing til odense? ret langt
-tun
Ikke en eneste stump..
Men det er nu ikke fordi jeg har noget imod Ikea..
Jo jo, jeg har da et par ting
Min printer står på et 50x50cm bord fra Ikea der er sort. Det er vist også det..
Jamen jeg har da de klassiske stigereoler
Mit sofabord er også fra Ikea og mit tøjskab. Meeen det er kun indtil jeg begynder at tjene nogle ordentlige penge
Jeg har en fancy rød frugtdelerdims fra IKEA, den er satme smart
Men det var vist også det hele
Der er nok ikke mange der kan undsige sig at have et eller andet far IKEA. Jeg må som håndværker sige at man får jo det man betaler for, men der kan da findes noget anvendeligt i IKEA. Hvorfor ikke have en mulighed for noget anvendeligt, som er til at betale. VEL VEL så er der lige kvaliteten, men så må man jo lige spare op til noget kvalitet, og så nøjes med det andet til man har råd.
Som ung og med få midler er løsningen da helt klart en af de bedre.
Det eneste jeg har fra Ikea er et mindre skuffestystem, samt mit skrivebord.
Ikea er skam en glimrende butik, det ægrer mig bare at rigtig mange af deres varer er af meget tvivlsom kvalitet...
har intet så jeg har stemt nej fanme nej
QuoteOriginally posted by gonlaa
har intet så jeg har svaret nej fandme nej
Du behøver da ikke at bande bare fordi du ikke har nogen IKEA møbler.
HEHE. nej ingen grund til grovheder. IKEA er som sagt et produkt som godt kan måle sig med diverse byggemarkeders gør det selv møblering, ofte endda i den bedre ende af skalaen.
Der følger ofte gode vejledninger med.. Sverige er skam ok til den slags.
Et par ting - lampe, avisholder og hylder
QuoteOriginally posted by Mikkel
Derudover er mit sofabord fra IKEA - Ikke fordi det er synderligt pænt, men fordi det er praktisk.
Mit sofabord er forresten også fra IKEA...
.....Øh ja. Fik den første gang
Har i øvrigt en ting eller to der fra.
QuoteOriginally posted by Boris
.....Øh ja. Fik den første gang
Har i øvrigt en ting eller to der fra.
Hehe, nu er det rettet.
Der skulle stå TV-bord...