HACKED HURRA! FUCK HVOR NEDERN..!

Hacked
-
-
aargh pis du har lige oprettet tråden 1 min før mig!
det er fandme noget !"#¤%&/ at det ikke virker-tun
-
JAHH SKU!
-
Heh, før eller siden bliver de fleste fora ramt af den slags jo, havde ikke opdaget det før jeg fik en besked på MSN, da jeg stort set aldrig er på forum forsiden alligevel
-
burger hvis du ser her har jeg også skrevet at jeg lige præcis ikke nåede det men vidste ikke om jeg skulle lukke da der stod mere info om deti min tråd
-tun
-
Det sku jo komme på et tidspunkt, synes efterhånden tit det sker ved mange hjemmesider og det er jo ikke specielt grimt "kun" at skrive at Bush er dum
-
Originally posted by tunfisk
burger hvis du ser her har jeg også skrevet at jeg lige præcis ikke nåede det men vidste ikke om jeg skulle lukke da der stod mere info om deti min tråd-tun
Du kan jo vælge at tage den info fra din tråd og smide herover
Som hovedregel så bliver den sidst oprettede tråd lukket.
Jeg kan desværre ikke ordne problemet, men der er sendt en mail til Martin.
-
Originally posted by Burger
Du kan jo vælge at tage den info fra din tråd og smide herover
Som hovedregel så bliver den sidst oprettede tråd lukket.
Jeg kan desværre ikke ordne problemet, men der er sendt en mail til Martin.
øøøv, hvorfor enda hacke lige denne side, fatter det ikke
-
POKEMON!!!!!!! :hb:
-
Originally posted by Bonnie
øøøv, hvorfor enda hacke lige denne side, fatter det ikkeDet er nok et udtryk for ekstrem kedsomhed. Jeg har set mindre "oplagte" sider hacket.
FarFar^: Så stopper du lige med de der intetsignende indlæg.
-
Ja den sidste NAR er ikke født endnu
-
Hvor latterligt !
Jeg kan huske at rigtig mange danske hjemmesider fik en lignende tur under muhammedkrisen. Mon det er en reaktion på dommen i terrorsagen her for nylig eller er det bare ganske alm. kedsomhed....
-
Det kan måske godt have noget med terror sagen, men hvor lamt er det? jeg troede de lagde HELE hjemmesiden ned, men så det kun forum forsiden.. lol..
//Out - EcoPa
-
Det er nok de samme hjernedøde unge mennesker, der endnu en gang beviser, at de er totalt skudt i roen.
Jeg er normalt ikke tilhænger af vold - men den slags tumper, sku' ha' en go' gammeldags gang røvfuld for åben skærm. Og det sku' være med en våd søndagsudgave af JP.[Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/263.gif]
Dælmene træls med den slags klaphatte !!!!! [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/smiley_aafz.gif] -
Originally posted by EcoPa
Det kan måske godt have noget med terror sagen, men hvor lamt er det? jeg troede de lagde HELE hjemmesiden ned, men så det kun forum forsiden.. lol..//Out - EcoPa
Eller også er der lige blevet opdaget et sikkerhedshul i det forum software tweak bruger, så plejer det jo gerne at gå ud over alle - uden script-kiddyerne så meget som rører en finger
-
Sådan nogle idioter.
Nå men vi er kørende igen.
-
de har da ellers en fin hjemmeside med forum, måske skulle man spamme lidt der
-
Originally posted by ^Genzo^
de har da ellers en fin hjemmeside med forum, måske skulle man spamme lidt derTror jeg ikk er så smart, tror de ville gi tweak lidt mer igen end en omgang spam
-
Nolge der noget at tage et screenshot?
-
Originally posted by celfa
Nolge der noget at tage et screenshot?Jeg tog et, men det er på den anden computer. Hvis der ikke er andre der har posted et billede før jeg skal bruge den igen kan jeg smide det op.