Blev kontaktet af Stoolman fra Norge Tirsdag aften.
Han varetager en del af arrangemenget som Intel afholder på Shq open.
Jeg blev spurgt om jeg ville deltage i noget uformelt overclocking på derinde i weekenden.
Håbede selvfølgelig op af stolen på en ellers normalt kedelig Tirsdag, Kunne virkelig ikke tro at jeg skulle overclokke sammen med Kinc og Stoolman. De er jo som idoler for mig :hb:
Sagde selvfølgelig ja og det viser sig så at det er Danmark, Norge og Sverig der alle 3 skal dyste om at overclocke mest muligt på luftkøling og Intel Bad Axe 2 bundkort.
Efterfølgende skal vi prøve at tage 1 WR (Verdens rekort) vedhjælp af 160 Litter Ln2 (-195.79 °C) og alverdens andre hjælpe midler.
Dog er Kinc lige spruget fra igår ved 23.00 tiden, så Sverig har måtte finde en ny representant og det bliver en fra TechSweeden som også er MEGET extreeme
Nå men til pointen.
Jeg håber vi kan bruge tråden til at være glade for vi får lov at stille med en representant for lille danmark, og at vi alle sammen kan være der ved at bidrage til konkurencen med råd og erfaring.
På den måde er det ikke kune lille mig der skal hive et mesterskab hjem, men os allesammen.
De har jo stadigvæk skåne, haland og blekinge
Kunne jo være ultimativt at vinde
Det er mest Bad axe 2 tips og trix der er relevante.
PT løber vi 434 fsb på vandkøling uden nogle former for mods.
og det er med min private cpu vi øver os. IKKE særlig flot på jeg sige....
Det er jo strap 1333 så mere burde være mulgit, men det er nok fordi det er en E6600.
Glæder mig til at rapportere tilbage til jer alle om oplevelserne og fremgangen imod vore arvefjender
På forhånd tak for jeres energi og fordi vi bor i så SEJT et land