Hey.
Tænkte på om man kan få excel til automatisk at skrive datoer og dag ind i et regneark, så man kan bruge det til at holde styr på sine arbejdstimer, og er for doven til at skrive alle datoer ind selv
Hey.
Tænkte på om man kan få excel til automatisk at skrive datoer og dag ind i et regneark, så man kan bruge det til at holde styr på sine arbejdstimer, og er for doven til at skrive alle datoer ind selv
Skriv dato, og træk hjørnet, så skriver den datoerne derned af. Ved siden af kan du så bare lave en række med navnet på dagen og lave samme trick...
QuoteOriginally posted by ayu
Skriv dato, og træk hjørnet, så skriver den datoerne derned af. Ved siden af kan du så bare lave en række med navnet på dagen og lave samme trick...
Fedt! Tak for det
Har endnu et spgs, har aldrig rigtig gået i dybden med excel
Er det muligt at lave en eller anden form for skabelon, som man opbygger hele sit regneark efter, og så derefter bare udfylder med datoer / dage osv osv ?
Billede;
[Blocked Image: http://www.pilgaard.eu/galleri/albums/misc/normal_excel.jpg]
Altså hvor den tar rækken med arbejdstimer, plusser sammen i enden, rækken med normale timer plusser sammen, overarbejdstimer plusser sammen, og så rækken ned af med tallene der er plusset sammen, og så plusser det sammen. Hvis I forstår hva jeg mener ?
Du kan taget et kig på den kalender jeg har vedhæftet i den her tråd...
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?postid=861365
Ved ikke om du kan bruge noget i den stil eller det er noget helt andet du mangler.