Jeg har win xp men det er gået helt i kage, men nu kan jeg ikke huske hvordan jeg går i "safemode".
Har prøvet med F8 og med Del., men uden held...... kan nogen hjælpe?
"Safemode"?
-
-
Det er F8 under opstart du skal bruge så skulle du gerne få en menu frem hvor du kan vælge safemode.
Tjek at dit tastatur også kører under opstart...
-
Hej.
Du kan bare genstarte din computer en 3-4 gange mener jeg det har du ikke sådan en knap du kan trykke på for at genstarte den trykker du bare 3-4 gange på så kommer den med om du vil køre safemode.
-
-
Når jeg trykker F8 så loader den bare Boot menu'en, og det kan jeg ikke bruge til noget..... hmm
-
Ok, endelig kom jeg i safemode, men når ikke ind. Den laver en fejl inden jeg kommer ind i windows der hedder:
"STOP: c000021a (Fatal systemfejl)
Systemprocessen windows logon process afsluttede uventet med status 0x80000004 (0x00000000 0x00000000).
Systemet er blevet lukket."Hvad betyder det? Kan jeg ikke komme ind i min computer mere eller?
-
Ser godt nok meget skidt ud.
Eneste udvej nu er vist at prøve og lave en restore på systemet ud fra et af dine restore points. Ellers er næste skridt vist at formatere.
-
Inden du eventuelt formaterer, så prøv med en repair-install:
http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htmOg læs nu guiden igennem, så du er helt sikker på at du gør det rigtigt...