Hej. ja som overskriften siger kunne jeg godt tænkte mig et strategi spil med god grafik og som min comp nogenlunde kan køre:P Det skal helst handle om en krig eller noget ligene, det skal dog ikke være noget ude i rummet :P...men ellers kom med jeres bud og Evt giv et link til demo det kunne være rart Tak.

Fedt strategi spil??
-
-
Company of heroes, det er et meget fedt spil.
Demoen fylder en del.
http://gamershell.com/download_15378.shtml -
Nu kommer command and coungue tiberian wars og supreme commander snart, og der er demo ude til supreme commander (godt nok noget fremtids noget).
De to spil er vaerd lige at kigge paa.
-
Company of Heroes er da nok et super fedt spil! Kan helt helt klart anbefales herfra!
-
Okay mange tak tror jeg vil prøve at downloade den demo.
-
Kan virkelig også anbefale Company of Heroes. Et fedt spil, som har en fed single- såvel som multiplayer del
Samt fede mods, hvis man vil det
-
Tja nu ved jeg ikke hvad du spiller af strategi spil, men sådan noget som Age Of Empires III er ret god underholdning - samt at det virker i Vista
-
Originally posted by dB1
Tja nu ved jeg ikke hvad du spiller af strategi spil, men sådan noget som Age Of Empires III er ret god underholdning - samt at det virker i VistaJa, det er nu en klassiker
-
Originally posted by Don_Jabbe
Ja, det er nu en klassiker
Den nye 3'er er nu ret anderledes - mange flere avancerede muligheder, home towns, ekstremt meget bedre grafik osv osv - og ikke nær så historisk korrekt som de andre aoe, her er mere frit spil istedet
-
Stemmer også Company of Heroes, det suverænt bedste strategispil jeg længe har prøvet!
-
Nu har jeg fået downloaded Company of Heroes og synes jo bare det er det fedeste jeg nogensinde har prøvet, skal lige siges jeg kan køre det på fuld grafik med det system jeg har, så meget kræver det jo hheller ikke men fuck det er god grafik og godt lavet
jeg køber nok det spil. mange tak alle.
-
Originally posted by Pancake
Nu kommer command and coungue tiberian wars og supreme commander snart, og der er demo ude til supreme commander (godt nok noget fremtids noget).De to spil er vaerd lige at kigge paa.
Ser meget frem til Supreme Commander, dog nogle rimelig syge krav de stiller til ens computer
-
helt klart supreme commander
jeg har spillet betaen i næste 2 månder og det udkommer på fredagminiums krav fra min egen erfaring midst dualcore
gik fra en 3700+ @3040mhz til en opteron 165 @ 2.8ghz og der stor forbedelse i ydelsen
1. som en af de første kommer der en dx10 patch til SC2. SC er lavet så at det er let at lave mod's, der til med et c++ ligne sprog
som er pakket med zip og omdøbt til .Lua3.med lidt c++ og 3dmax skill er det muligt bla. at lave nye\flere unit man kan enda lave sin helt egen race
4. maps der er 80x80km
-
Age of Empires 2 er da nok det fedeste ever!
Godt nok gammelt, men kanon multiplayer spil.
-
Medievil total war 2
-
Rome total war + udvidningspakken. (barbarian invasion).
I kan vel regne ud hvad det handler om på navnet ik? Mener det er det fedeste jeg har prøvet nogensinde, det er ikke ligegyldigt om du får dine hesteryttere til at angribe spydmænd. Alle de forskellige soldater har svagheder. Det er heller ikke ligegyldigt om du angriber direkte eller fra flanken (eller bagfra for den sags skyld).
Man spiller som alverdens folkeslag i romertiden, og kortet viser hele Europa, som man frit kan gå rundt på.- Fedt spil!
-