Fedt strategi spil??

• Hej. ja som overskriften siger kunne jeg godt tænkte mig et strategi spil med god grafik og som min comp nogenlunde kan køre:P Det skal helst handle om en krig eller noget ligene, det skal dog ikke være noget ude i rummet :P...men ellers kom med jeres bud og Evt giv et link til demo det kunne være rart Tak.

• Nu kommer command and coungue tiberian wars og supreme commander snart, og der er demo ude til supreme commander (godt nok noget fremtids noget).

De to spil er vaerd lige at kigge paa.

• Kan virkelig også anbefale Company of Heroes. Et fedt spil, som har en fed single- såvel som multiplayer del :D

Samt fede mods, hvis man vil det :9xo

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by dB1
    Tja nu ved jeg ikke hvad du spiller af strategi spil, men sådan noget som Age Of Empires III er ret god underholdning - samt at det virker i Vista

Ja, det er nu en klassiker :)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Don_Jabbe

Ja, det er nu en klassiker :)

Den nye 3'er er nu ret anderledes - mange flere avancerede muligheder, home towns, ekstremt meget bedre grafik osv osv - og ikke nær så historisk korrekt som de andre aoe, her er mere frit spil istedet

:cheers:

• Stemmer også Company of Heroes, det suverænt bedste strategispil jeg længe har prøvet! :D

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

• Nu har jeg fået downloaded Company of Heroes og synes jo bare det er det fedeste jeg nogensinde har prøvet, skal lige siges jeg kan køre det på fuld grafik med det system jeg har, så meget kræver det jo hheller ikke men fuck det er god grafik og godt lavet :P jeg køber nok det spil. mange tak alle.

Originally posted by Pancake
    Nu kommer command and coungue tiberian wars og supreme commander snart, og der er demo ude til supreme commander (godt nok noget fremtids noget).

De to spil er vaerd lige at kigge paa.

Ser meget frem til Supreme Commander, dog nogle rimelig syge krav de stiller til ens computer :ph34r:

• helt klart supreme commander
    jeg har spillet betaen i næste 2 månder og det udkommer på fredag :)

miniums krav fra min egen erfaring midst dualcore
    gik fra en 3700+ @3040mhz til en opteron 165 @ 2.8ghz og der stor forbedelse i ydelsen

1. som en af de første kommer der en dx10 patch til SC

2. SC er lavet så at det er let at lave mod's, der til med et c++ ligne sprog
    som er pakket med zip og omdøbt til .Lua

3.med lidt c++ og 3dmax skill er det muligt bla. at lave nye\flere unit man kan enda lave sin helt egen race

4. maps der er 80x80km

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
    E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
    4x4gb Dominator 2133mhz
    Corsair AX1200
    2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
    3x DD5. Dual loop
    3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
    XSPC Cube

• Age of Empires 2 er da nok det fedeste ever! ;) Godt nok gammelt, men kanon multiplayer spil.

Mobo: Asus M5A97 R2.0
    CPU: AMD FX-6300 @ 4300Mhz
    Køler: OCZ Vendetta2 køler
    PSU: Corsair VX550
    RAM: G.Skill Sniper 2x4 GB 1866Mhz
    GFX: Asus Radeon R9 270 OC 2GB
    HDD: Samsung 830 128GB SSD + 750GB Samsung Spinpoint F1

Skærm: Samsung 2233RZ 120HZ

• Rome total war + udvidningspakken. (barbarian invasion).
    I kan vel regne ud hvad det handler om på navnet ik? Mener det er det fedeste jeg har prøvet nogensinde, det er ikke ligegyldigt om du får dine hesteryttere til at angribe spydmænd. Alle de forskellige soldater har svagheder. Det er heller ikke ligegyldigt om du angriber direkte eller fra flanken (eller bagfra for den sags skyld).
    Man spiller som alverdens folkeslag i romertiden, og kortet viser hele Europa, som man frit kan gå rundt på. :boxing: - Fedt spil!