Ja der var mange flotte mc dernede. Man kommer sku helt til at glæde sig til foråret. Så man kan komme ud og køre igen.
Jeg skal ud og prøve min kommende mc. (TL1000S)
Ja der var mange flotte mc dernede. Man kommer sku helt til at glæde sig til foråret. Så man kan komme ud og køre igen.
Jeg skal ud og prøve min kommende mc. (TL1000S)
Dejlig tråd, ved godt hvad jeg ville bruge 200000 på hvis jeg havde dem
hehe du mangler da billeder af de skønne modeller fra modeshowet;)
syntes de fedeste cykler der var dernede, var de kawa´er som team paddy havde ombygget til dragracing, de lød fandme for sindsygt.. en af mine gode kammerater er ved at købe mc af en af dem fra teamet.
Og så var de firhjulede crossere også for sindsyge.. især den sorte ktm som spyttede ild ved gearskifte.. er du gal den kunne køre... og køreren har da tydeligvist også skills.. ikke én gang blev der ramt en bjælke...
og så var jeg jo også lykkelig da jeg blev ringet op af næstformanden fra "unge forskere" mens jeg var deroppe, og fik besked på at jeg er kommet i finalen
alt i alt, en superfed messe.. håber den kommer igen næste år.
MvH Jesper
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Jepson
hehe du mangler da billeder af de skønne modeller fra modeshowet;)
syntes de fedeste cykler der var dernede, var de kawa´er som team paddy havde ombygget til dragracing, de lød fandme for sindsygt.. en af mine gode kammerater er ved at købe mc af en af dem fra teamet.
Og så var de firhjulede crossere også for sindsyge.. især den sorte ktm som spyttede ild ved gearskifte.. er du gal den kunne køre... og køreren har da tydeligvist også skills.. ikke én gang blev der ramt en bjælke...
og så var jeg jo også lykkelig da jeg blev ringet op af næstformanden fra "unge forskere" mens jeg var deroppe, og fik besked på at jeg er kommet i finalen
alt i alt, en superfed messe.. håber den kommer igen næste år.
MvH Jesper
Jo dem har jeg skam
Men ikke sikkert det er passende
Den ene, hende den lækre høje Blondine har jeg billeder af hvor hun har Camel-toe
haha
nå, men ja, det var fedt det show hvor de kørte på ATV'er... DAMN de var vilde!!!! og nek, der var en der kørte ind i en bjlke/Pose isolering hehe... men ikke noget vildt, bare snittet så den åbnede hehe... og en der fik død, tror cylenderen satte sig, sådan lød det
haha genialt syntes nu bedre om hende med de brune krøller..
ok, det må have været imens jeg var ude at spise så, men man kan næsten heller ikke forvente andet, med så voldtunede motorer.
MvH Jesper
QuoteOriginally posted by Jepson
haha genialtsyntes nu bedre om hende med de brune krøller..
ok, det må have været imens jeg var ude at spise så, men man kan næsten heller ikke forvente andet, med så voldtunede motorer.
MvH Jesper
ja for søren hun var lækker! og især i undertøj
Hende hervi snakker om
med pilen mod sig
[Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/DSC01188.jpg]
og nogle andre
[Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/DSC01185.jpg]
så må i bare selv forstille jer dem i Undertøj
jep, lige netop hende
Edit: jeg fik hendes kasket
QuoteOriginally posted by Jepson
jep, lige netop hende
Edit: jeg fik hendes kasket
hehe. så var du ham der skulle hjem og.... ja, noget... Prøve den, det var det jeg mente haha
Jeg fik blot et telefon nummer... desværre ikke på hende, men hende der står 2 fra hende...