Til vinderne i EDF konkurrencen

Originally posted by FlexQ

nej nej nej Happy :P

Nu har de jo haft det kæmpe bøvl med at få deres discount dvd's, nu er det nogen nye's tur til at komme igennem denne kødkværn af besværligheder *G*

Og når vinderne af den nye konkurrence så endelig får deres præmier, er de vel også gamle i forhold til den tid de får den...!? - ligesom Human timebomb..!?:D:D:D

I don't know.. i guess i'm tired...

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

• Så har jeg sgu også fået HUman timebomb.... og jeg glæder mig ikk til at se den...!!!!!!!!!!!!!! møg film regner jeg med...:D

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

• Haha, det er da fuldstændig til grin det her.
    Hvor mange mennesker kan man pisse på og hvor mange gange kan det gøres?
    Jøsses. Det må da være ret uheldigt for et hosting firma at give sig selv så dårlig reklame et sted som Tweak.

• Forstår ikke helt. Hvorfor skal der trækkes lod om dvderne igen, eller er det mig der misforstår noget??

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Originally posted by Søndergård
    Forstår ikke helt. Hvorfor skal der trækkes lod om dvderne igen, eller er det mig der misforstår noget??

Fordi EDF er for fedtede til at give alle vinderne en ordenlig præmie, så derfor vil de have at der skal trækkes lod blandt vinderne for at se hvem der får en DVD af lidt højere værdi og hvem der må nøjes med 15kronersfilmen "Human Timebomb" :crazyeyes: (Terminator koster 25 kr, så Human Timebomb kan da ikke koste mere end 15 :crazyeyes: )

At man overhovedet skal til at rykke for at få det man har vundet er under AL kritik .... at man så over i købet får stukket sådan en gang lort i hånden er jo så bare at pisse på folk. Håber sgu ikke at Tweak vil lave "forretninger" med EDF mere for det der er da under al kritik. Vi er sgu næsten nede omkring "Chippen-niveauet" :boxed:

Måske husker jeg forkert, det er jo efterhånden lang tid siden konkurrancen har været der, men vandt jeg ikke en DVD og en flaske vin ? ... Noget nyt om papvinen eller biografbiletterne til drive-in-biografen på christiansø (kun brugbar i tidsrummet tirsdag nat mellem kl 3 og 4) ? :))

Egentlig vil jeg ikke have noget fra EDF, men vil godt koste dem lidt penge. "Gevinsterne" bliver skænket til den lokale bums tror jeg. Håber ikke han bliver sur på mig :)) - eller også har jeg et par hadegaver på lager der kan bruges ved lejlighed :))

Om ikke andet, så kan man jo kun more sig på en eller anden underlig måde :)) - Det er jo komisk det her ... på en tragisk måde, men stadig lidt komisk :razz:

Originally posted by Zlinky
    Nogen der har set skyggen af andet end filmene?

Næ jeg blev lovet biograf billeter og vin, men har ikke set noget indnu, egetligt det jeg havde glædet mig til, en tur i biografen er altid rart :D

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9