Til vinderne i EDF konkurrencen

• YEEEAAAH :D...

... jeg har også modtaget et eksemplar af den fantastiske film! Ser også frem til rødvin og biografbilletter ;D

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Originally posted by Dare_Devil
    YEEEAAAH :D...

... jeg har også modtaget et eksemplar af den fantastiske film! Ser også frem til rødvin og biografbilletter ;D

.. En papvin og to brugte billetter til Jurassic park :))

Originally posted by Carlsen
    Så landede der også en film her :)

Fik "The Departed".

:P

Jamen dog. En film med celebs i ... Det var sgu satan ... :))

Nå, men der er en playmate (April 85) med i min film ... Det må sgu da være det eneste lyspunkt indtil videre :crazyeyes: ... Tror dog ikke jeg gider se filmen alligevel.

PS. Nogen der har fået deres papvin ? :T

• Jeg vil godt betale porto for den :))

• LOL human time bomb er den ikke 10 år gammel eller sådan noget??? :finger:

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Goddag dette er Michael fra EDF.
    Jeg kan forstå at der lang om længe er kommet nogle film frem.
    Vi har efter 3 dvd firmaer fundet 1 som kunne send dem ud.

Dog kan jeg forstå på Martin at det flim til lave priser. Dette er ikke det som vi har bedt om.

Derfor vil vi givr besked om at vi skal havde 10 mere til en højere pris og dem vil Martin lave en nye lodtrækning om.

Vin / bio vil blive sendt fra EDF selv onsdag / torsdag denne uge. Det er god vin og det blive gavekort på 70 til biocity.

Alle som vandt 1 år web abo må meget gerne i løbet af feb/marts bestille det eller email mig på edf@edf.dk om de venter med at bruge det.

Ps ked den lang tid men denne gang kommer film 1 uge efter de nye vindere er fundet

Hilsen
    EDF
    Michael Jensen

• helt ærligt, som folk herinde er blevet behandlet af jeres forma, og den sidste konkurrence, så skal i nok ikke regne med den helt store deltagelse i den næste fra nogen.

• flexQ

han lover jo stort og højt at han vil sende dem ugen efter!

men rolig nu giv ham en chance og så kan vi jo se om det holder denne gang,

:rules:

så giv dog manden en chance han gør vel hvad han kan

Mathias

• Hvorfor skal der laves en ny konkurrence? Hvorfor ikke give de retmæssige vindere den bedre præmie i lover - det ville da være mest fair, eftersom de jo har vundet.

Originally posted by Happy^

Hvorfor skal der laves en ny konkurrence? Hvorfor ikke give de retmæssige vindere den bedre præmie i lover - det ville da være mest fair, eftersom de jo har vundet.

nej nej nej Happy :P

Nu har de jo haft det kæmpe bøvl med at få deres discount dvd's, nu er det nogen nye's tur til at komme igennem denne kødkværn af besværligheder *G*