fraggy jeg har en 250mm:D
projekt 250mm blæser på MO-RA 2 Core
-
-
uhhh er den med blåt lys i (jaja jeg er en LED-luder )
-
nej desværre
-
Jamen FMP den er jo VILDT fed :D.. Kunne man evt. købe en af dig
-
det må jeg lige se på.. min form kig desvære i stykker,,
og så er det jo sådan at sådan noget best kan betalle sig ved at man selv gør det.. bare i materialer løb det ca op i 350 kr..
-
Very nice
- Ville se endnu mere cool ud hvis kabinettet også var sort
-
Originally posted by GrillRotten
Very nice- Ville se endnu mere cool ud hvis kabinettet også var sort
ja lige præcis,, så det først noget tid efter at jeg havde bestilt dette kabinet, at det kunne fås i sort og hvid på frontblæseren, se mega godt ud.. så har overvejet at gå igang med at male!!
-
Originally posted by Fmp
havde en 250mm blæser i overskud, så tænkt i stedet for at købe 9*120 mm blæsser, plus kappe, hvorfor så ikke lave et overgangsstykke,,,lad mig høre jeres mening!!!
Er det nødvendig med blæsere?
Jeg bruger slet ingen på min Mo-ra !SMLDK
-
Originally posted by Fmp
det må jeg lige se på.. min form kig desvære i stykker,,og så er det jo sådan at sådan noget best kan betalle sig ved at man selv gør det.. bare i materialer løb det ca op i 350 kr..
Hehe, tænkte bare hvis du havde formen, så ville det ikke blive så dyrt ;).. Har bare ikke lige skills til at lave dimsen :P.. Den er lavet i glasfiber right?
-
Originally posted by SMLDK
Er det nødvendig med blæsere?
Jeg bruger slet ingen på min Mo-ra !SMLDK
nu køliger nu mere oc,, sådan liger landet jo!!
og inde jeg fik den på var det faktisk som den virkede som en acumlator altså holdt på varmen,, når jeg lage en hånd på kunne jeg mærke hvordan varmen låg i den.. min teori er at det er fordi der ikke er luft nok imellem ribberne til at der kan opstå en ordentlig convektion, ( luft cirkulation) så mit mål var at den bare skulle trække en lille smulge luft igennem for at luften ikke bare står stille og holder på varmen,, og det har virket godt,, hvis jeg sætter hånden på er den helt kold nu!! :hb:
og har også 1,7 vcore på det kunne jeg ikke før..
Dare devil
jov det er glafiber, det her var også min første gang,, det er faktisk ikke så svært igen. -
virkelig thumbs up der... mums