WOW - båndbredde

• Hejsa. mn søn spiller WOW (meget!), og jeg vil lige vide hvor meget af ens internet den sluger?

jeg har en 5m/bit linie, men jeg syns sgu det går langsomt.
    hvis jeg tager hastighedstesten på TDC's hjemmeside står den fint på 5m/bit.

nogen der ved noget?

Originally posted by tryllerylle
    Hejsa. mn søn spiller WOW (meget!), og jeg vil lige vide hvor meget af ens internet den sluger?

nogen der ved noget?

WoW bruger så meget som det kan få lov til...

Man skal tænke på det ikke kunne er downloadhastigheden, som jeg går ud fra er de 5 mbit. Men osse til deles uploadhastigheden.

Det kræver meget, og jo mere speed man har jo mindre responstid har man til serveren.

Toshiba Satellite Pro M70-233

2 gHz Intel Pentium Centrion
    1024 DDR ram
    256 MB ATI Mobility Radeon 700X
    100 GB Toshiba Harddisk
    1 GB Intel Pro/wireless 2200BG

Rettet en gang, sidst af GoNe ().

Hejsa. mn søn spiller WOW (meget!), og jeg vil lige vide hvor meget af ens internet den sluger?

nogen der ved noget?

wow bruger normalt ca om 2Kb/sec ind og ud så det er ikke så meget igen ud af de ~5000Kb/sec i har til rådighed.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by dkwolf

wow bruger normalt ca om 2Kb/sec ind og ud så det er ikke så meget igen ud af de ~5000Kb/sec i har til rådighed.

er 5mbit internet pludselig blevet til at man kan downloade med 5mb i sekundet?

• Ret beset skriver han Kbps altså KiloBit pr sek.

Kilobyte pr sek ville være KBps hvis man følger "reglenerne" om forkortelserne på det område.

Men 5000 Kilobit er stadig 625 KByte pr sek.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Rettet 2 gange, sidst af Malk ().

nogen der ved noget?

Det er ikke wow som lammer jeres linje men nok nærmere støj på linjen prøv og be TDC om at pingclear jeres linje, så skal du se så skal det nok gå hurtigt igen.

Anyway så WOW slet slet ikke nok til at få jeres forbindelse til at gå langsomt, måske hvis du havde 128/128 at du ville kunne mærke det men selv på en 512/256 eller 512/512 ville du ikke bemærke hvis nogen spiller wow eller lign.

og 5 mbit svare ikke til 5000 KBps :) , men nok nærmere 450-500 KBps

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU