S: Asus A8V Deluxe + AMD64 3ghz

  • Alt er blevet solgt! hurra.


    Jeg sælger da jeg for nyligt har opdateret mit system et Asus A8V Deluxe bundkort, og en AMD64 +3000 socket939 Winchester processor.


    De er begge i original emballage. Dvs. til bundkortet hører ALT til, div. kabler, driver CD-er osv. Og til processoren hører den en standard cpu-køler til, da den blev købt "In a Box".


    Jeg har også en Razer Diamondback Salamander Red mus, og en NorthQ NQ-3312BLA cpu køler liggende.


    Jeg har ikke kvittering på nogle af tingene.


    Begge ting befinder sig i Aabenraa og jeg er villig til at levere dem til din dør så længe det er indenfor Sønderjyllands grænser :D.


    HBO : Byd da bare! Jeg er villig til at give dem billigt da jeg ikke gider have det liggende mere.



    Jeg gør det lidt klart for alle : Alle kan bare byde det de vil gi for de forskellige ting, og så længe det er et bud som gør at jeg bare har 5kr overskud efter jeg har betalt porto osv. Så får vedkommende der har budt varen!. Jeg SKAL bare væk med det her stas. Så bare byd! :cheers: Tingene ryger til dem der vil betale mest! :D
    Bedste bud indtil videre!: (sidste opdateret d.30.01.07)



    150kr for musen af Cybergod
    300kr for cpu+mobo+cpukøler af Penta50
    450kr for cpu+mobo!! af Dancer

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Hvordan er standen på den mus?


    Den er helt ny, i uåbnet stand. Jeg har vundet den i en konkurrence, så jeg har ikke kvittering på den men kan hvis den sku gå i stykker kontakte dem der afholdte konkurrence også finder vi ud af noget! :D

  • kunne du være intresseret i at bytte med noget eller kun rent salg.?

    Gigabyte EG41MF-US2H - Silverstone Suge 03
    Xeon 3060 + Silverstone NT-06 lite
    2 x 2 GB corsiar PC2-6400 - GeForce 8800GTS


    Canon 40D + Sigma 18-50mm F/2.8 + Sigma 50-150mm F/2.8

  • Quote

    Originally posted by Bugster
    kunne du være intresseret i at bytte med noget eller kun rent salg.?


    Tjoh, det kommer jo an på hvad du vil bytte med! :D , men det skulle være heldigt hvis du havde noget jeg ville have for at sige det pænt.
    Jeg foretrækker rent salg!

  • kunne en Western digital 160 GB Sata disk bruges i byt for mobo+cpu+køler.?

    Gigabyte EG41MF-US2H - Silverstone Suge 03
    Xeon 3060 + Silverstone NT-06 lite
    2 x 2 GB corsiar PC2-6400 - GeForce 8800GTS


    Canon 40D + Sigma 18-50mm F/2.8 + Sigma 50-150mm F/2.8

  • Larmer cpu-køleren eller er den meget støjsvag og hvor stor cpu kan den tage op til...???

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

  • Quote

    Originally posted by Dylmer
    Larmer cpu-køleren eller er den meget støjsvag og hvor stor cpu kan den tage op til...???


    Jeg vil ikke sige den larmer meget, men den er heller ikke støjsvag. Den larmer vel "normalt" :D, altså en lille smule. Jeg kan huske den kunne køle min CPU på 3000 ned til ca. 51 grader så ville tror den max kan køle en 3500+, men har ikke rigtig nogen anelse.

  • Nu har tråden kørt i 1 dag. Og det ser ikke ud somom der er flere interesserede.


    Jeg har sendt en PM til Dancer , Cybergod , og Penta50


    Mus + Mobo + CPU er nu solgt!


    Der er stadig en CPU-køler til salg!