ligner en colts sejr med 3 mins igen
Den Store SUPERBOWL XLI tråd!
-
-
Kampen var markant bedre end jeg havde regnet med. Meget symptomatisk for Bears at Rex spillede ringe og det var hans special teams som scorede for dem. Jeg fatter ikke hvorfor der er så stor tiltro til ham. Men det må de jo om. Han er alt, alt for ustabil imo. Det er det værste en QB kan være i mine øjne.
Vil ikke sige at Manning spillede sit bedste. MVP var han ikke imo. Men han klarede det meget godt. Jeg havde dog hellere set feks Addai få den titel. -
Syntes det var en super kamp, blev dog lidt kedelig til sidst, da man så kunne se hva der ville ske
Men super kamp indtil da!!!
Præcis som en god football kamp skal være! og der var galt mange turnovers
Mvh Mads
-
Originally posted by Slacker
Kampen var markant bedre end jeg havde regnet med. Meget symptomatisk for Bears at Rex spillede ringe og det var hans special teams som scorede for dem. Jeg fatter ikke hvorfor der er så stor tiltro til ham. Men det må de jo om. Han er alt, alt for ustabil imo. Det er det værste en QB kan være i mine øjne.
Vil ikke sige at Manning spillede sit bedste. MVP var han ikke imo. Men han klarede det meget godt. Jeg havde dog hellere set feks Addai få den titel.meget enig her.
Rex var ringe og det er selvfølgelig synd at han nok kommer til at få en masse hug i pressen den næste tid, men han var godtnok skidt !
-
Kan ikke helt følge jer i at Manning ikke skulle være MVP. Under de vejrforhold de i spiller kaster han alligevel for 25/38 og for 247 Yards. Han laver én fejl igennem hele kampen og det er endda en kalkuleret fejl, da han kaster et interception dybt i Bears territorie. Herudover kaster han et td-pass. Ok, Addai spiller også en god kamp, men løber alligevel kun for 77 yards og reciever flot for 66 Yards, men har intet touchdown. Så havde jeg hellere set Rhodes være MVP, da han alligevel løber for 113 og reciever for 8, og scorer et touchdown. Og lige en sidste ting. Maning formår at flytte bolden, læse forsvaret og sætte det rigtige spil op gang på gang. Ergo, fortjent MVP til ham.
-
Originally posted by |KTS|
Kan ikke helt følge jer i at Manning ikke skulle være MVP. Under de vejrforhold de i spiller kaster han alligevel for 25/38 og for 247 Yards. Han laver én fejl igennem hele kampen og det er endda en kalkuleret fejl, da han kaster et interception dybt i Bears territorie. Herudover kaster han et td-pass. Ok, Addai spiller også en god kamp, men løber alligevel kun for 77 yards og reciever flot for 66 Yards, men har intet touchdown. Så havde jeg hellere set Rhodes være MVP, da han alligevel løber for 113 og reciever for 8, og scorer et touchdown. Og lige en sidste ting. Maning formår at flytte bolden, læse forsvaret og sætte det rigtige spil op gang på gang. Ergo, fortjent MVP til ham.Synes nu egentlig også at det var fortjent nok at Manning blev MVP.
-
Originally posted by |KTS|
Kan ikke helt følge jer i at Manning ikke skulle være MVP. Under de vejrforhold de i spiller kaster han alligevel for 25/38 og for 247 Yards. Han laver én fejl igennem hele kampen og det er endda en kalkuleret fejl, da han kaster et interception dybt i Bears territorie. Herudover kaster han et td-pass. Ok, Addai spiller også en god kamp, men løber alligevel kun for 77 yards og reciever flot for 66 Yards, men har intet touchdown. Så havde jeg hellere set Rhodes være MVP, da han alligevel løber for 113 og reciever for 8, og scorer et touchdown. Og lige en sidste ting. Maning formår at flytte bolden, læse forsvaret og sætte det rigtige spil op gang på gang. Ergo, fortjent MVP til ham.Sådan kan man jo også se på det. Det er rigtig nok at regnen er træls for Manning. Men den er også træls for hans receivere som skal løbe bolden og især gribe den. En glat bold er ikke det nemmeste at gribe..
Jeg mener bare at vi har set langt mere prangende spil fra hans side. Han kan sagtens gøre det bedre, og jeg mener at flere andre spillede en lige så stor rolle i sejren som Manning. Feks Addai eller Rhodes.