Den Store SUPERBOWL XLI tråd!

• Ja nu synes jeg godt nok det er på tide at starte med opvarmningen til årets sportsbegivenhed numero uno, Superbowl. Alt hvad der har med Superbowl at gøre kan postes her, lige fra hvad der hører sig til af spise / drikkevarer, over holdopstillinger til cheerleaders :)

http://www.superbowl.com

• Tjah. Der er så mange kampe jeg tusind gange hellere ville have set. Ud over det er SB jo altid et kæmpe event imo. Jeg glæder mig rigtig meget til at se noget godt bold, som dog kunne have været sjovere at se et andet match-up imo. Men sådan er det jo - som sagt bliver SB imo aldrig en ringe kamp. Alle er så tændte på det.
    Vi fejrer ved at starte et af vores hyggelans fredag, og så ender det nok med at vi æder os fordærvede i diverse hele weekenden. I alt. Vi konspirerer lidt over nogle ribs. Der skal nok også ryge en pizza ned. Noget Roethlisburger en af dagene. Måske mere standard burger en anden dag. Og så ud på natten står den på hotwings - vi plejer at kalkulere med ca en pose pr mand. Da vi gik i seng sidste år havde vi nok spist aller mindst 1½ kg pr mand siden kl 18 - slik ikke inkluderet.
    Sådan skal det være.
    Så vi gamer, æder og ser alt det optakt vi kan komme til - og så skulle der vist være en projektor i hus. Så det bliver en rigtig fin weekend :))

• Jeg må indrømme at jeg har fulgt for lidt med i år. Tror helt jeg stopper med at se superbowl nu hvor det forsvinder fra Zulu. Hvor kan man i øvrigt ellers se det?

Men nok om det, nu er det superbowl det gælder. Jeg skal dog til LAN fredag-søndag, så jeg er nok pænt smadret til at se superbowl.. Det bliver rent koffein-trip.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

• Viasat har fået licensen efter spaderne hos Zulu glemte at forny deres. Ja sådan går det når man er nogle forpulede amatører.

Nåh det var den rant. Jeg skal så op klokken 5.45 dagen efter, så der bliver ingen superbowl til mig :(

Bears tager den! :D

Originally posted by Lecter
    Viasat har fået licensen efter spaderne hos Zulu glemte at forny deres. Ja sådan går det når man er nogle forpulede amatører.

Nåh det var den rant. Jeg skal så op klokken 5.45 dagen efter, så der bliver ingen superbowl til mig :(

Bears tager den! :D

No way they do.. Grossman bryder sammen ;)
    Anyways ser det jo ud til at tv2 alligevel skal være med til at lave det på den fælles tv2/viasat sportskanal. Eller de to der kommer, rettere.

Originally posted by Carlsen
    Superbowl er desværre det eneste football jeg får set. Har ikke Zulu ;( ;(

Men det bliver en sløv dag mandag, det er helt sikkert.

Samme her :( Har dog taget fri mandag :D

• Desværre ingen af mine favorithold i superbowl, men derfor skal det stadig være en hyggelig aften med masser af god mad og drikke .

Tror også Bear napper den i år - selmom jeg bestemt ikke er Bears fan, må jeg indrømme at de har gjort det godt i denne omgang.

• Colts vinder. har ikke fulgt sygt meget med de andre år og derfor intet farvorit hold, men har set noget i denne sæson og kan godt lide colts spil.

Men bears er stærke og kan lige så godt nappe den hjem hvis grosman kan spille godt

Originally posted by Kimiox
    Colts vinder. har ikke fulgt sygt meget med de andre år og derfor intet farvorit hold, men har set noget i denne sæson og kan godt lide colts spil.

Men bears er stærke og kan lige så godt nappe den hjem hvis grosman kan spille godt

Hvilket han ikke kan :))

Originally posted by Butcher

Hvorfor er de så i superbowl? De har også spillet fint sæsonen igennem. Han er sgu ok.

Forsvar.
    "By the end of the season, he finished with 3,193 yards and 23 touchdowns, the most by a Bears quarterback since 1995. However, he had a big problem with turnovers. Grossman threw 20 interceptions and lost five fumbles during the year, and in the last seven games of the season, he turned the ball over 18 times. Many fans and sports writers expected coach Lovie Smith to bench him at some point, but Smith insisted that Grossman would be the starter throughout the entire season."
    At kaste mange yards er imo det mindst vigtige for en QB. Jeg ser Tom Brady som ligaens bedste.. Men han er ikke den der kaster længst. Han er bare sikker og altid kold som is.
    Alle de interceptions og fumbles er virkelig problematiske for et hold der i så høj grad som Bears lever på forsvaret og ikke har det angreb som kan trække til endzone mange gange i hver kamp.

Originally posted by Slacker

Forsvar.
    "By the end of the season, he finished with 3,193 yards and 23 touchdowns, the most by a Bears quarterback since 1995. However, he had a big problem with turnovers. Grossman threw 20 interceptions and lost five fumbles during the year, and in the last seven games of the season, he turned the ball over 18 times. Many fans and sports writers expected coach Lovie Smith to bench him at some point, but Smith insisted that Grossman would be the starter throughout the entire season."
    At kaste mange yards er imo det mindst vigtige for en QB. Jeg ser Tom Brady som ligaens bedste.. Men han er ikke den der kaster længst. Han er bare sikker og altid kold som is.
    Alle de interceptions og fumbles er virkelig problematiske for et hold der i så høj grad som Bears lever på forsvaret og ikke har det angreb som kan trække til endzone mange gange i hver kamp.

Han er helt sikkert ikke den bedste, men man kommer ikke i superbowl uden at lave noget nice :)

Originally posted by Butcher

Han er helt sikkert ikke den bedste, men man kommer ikke i superbowl uden at lave noget nice :)

Tjah. Altså som man kan se er der ikke det ildeste antal yards. Så nej, men interceptions taber man kampe på. Det samme med tabte fumbles.
    Bears er i SB på grund af deres forsvar. Det har de jo også sagt hele året - Angrebet sælger billetterne, forsvaret vinder kampene.

• Har taget fri mandag, så skal hygge mig på sofaen og se kampen. Jeg skal dog ikke æde som et svin inden på nogen måde - det er lige en tand for ulækkert. Jeg napper dog nok lige en skål peanuts til. Der er jo kun Superbowl en gang om året trods alt.