Primal might

• Uhh så var det måske det man skulle gå efter at sælge. Jeg er ved at spare sammen til riding skill 300 (har købt 225 og mount) og er på 2047 guld nu, men damn der er lang vej endnu.

Originally posted by Deef
    Uhh så var det måske det man skulle gå efter at sælge. Jeg er ved at spare sammen til riding skill 300 (har købt 225 og mount) og er på 2047 guld nu, men damn der er lang vej endnu.

Hvis du ikke selv skal bruge, så er det nok ikke en helt dårlig idé.
    ...der er bare lige et par "men"-er:
    * BC er stadig relativt nyt. -> med tiden vil udbudet stige, og dermed prisen falde.
    * Det er 10 á hver mote du skal farme, og med en dropprocent ~10 så vidt jeg husker, skal der MANGE timers farming til, før du har bare en primal might.

IMO kan det ikke betale sig i længden, når man ser på det gennemsnitlige gulddrop på hummanoids. + det cloth og grå vendertrash du kan samle. (nu spiller jeg så også mage...AoE-farm ftw :)) har dog ikke prøvet det endnu, da "kun" er lvl 66, men har da spottet et par steder som kunne være interessante. Satser på at kunne lave 100g+/time når jeg rammer lvl 70)

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

Rettet 3 gange, sidst af Ciric ().

• 1 Primal Might er
    1 primal water - 1 primal earth - 1 primal fire - 1 primal mana - 1 primal air
    (1 primal er 10 motes)
    de 5 sammen transmutes til Primal Might som har 24timer cooldown

jeg har lavet min hunter alchemist, og i øjeblikket bruger jeg kun hunteren til at transmute :P fik lavet 10 primal might igår, og fik mig en Lionheart Blade

hvis du er level 70 kan du flyve op til Elemental Plateau som er til højre for Throne of Elements
    der er lvl 70-71 water, fire, earth og air elementals som har en rimlig go droprate !
    Primal Mana kan du få fra Mana Wraiths i Netherstorm for eksempel.
    ellers brug http://www.wowhead.com og tjek hvem dropper hvad og hvor :)

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Shit det våben bliver sygt til sidst når det bliver opgraderet...
    Se link: http://www.thottbot.com/?i=56238

• var ikk billigt at lave heh. farmede selv mats til de 10 primal might så det hjalp meget, men 14 Khorium bar :ph34r: købte 10 bars for 200g fordi jeg ikk havde tålmodighed til at farme dem selv heh.

Originally posted by CarStone
    var ikk billigt at lave heh. farmede selv mats til de 10 primal might så det hjalp meget, men 14 Khorium bar :ph34r: købte 10 bars for 200g fordi jeg ikk havde tålmodighed til at farme dem selv heh.

Svarer de ikke til silver bars? bare i Outland?..

• Khorium er meget meget mer sjældent

• Du kan også lave omkring 100g i timen når du quester alene, men jeg er løbet tør for almindelige quests nu, og mangler stadig 700g for mount og skill 300.

Jeg synes det er lidt tyndt med quests som level 70.

Originally posted by Jacorik
    Khorium er noget ala Black lotus tror jeg. Men er lige selv begyndt som miner.. nogen der kender spots i outland med høj spawn rate på Adamantite bar og Feliron?

Jeg finder selv rimelig meget Adamantite i Nagrand, men ellers er der forholdsvis meget i zonerne som er højere end nagrand..

Fel iron spawner over det hele mener jeg, men shadowmoon valley virker som et godt sted, med alt lavaet :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-