Her er lige et par stykker fra en tur til randers regnskov. Der kommer nok et par mere op efterhånden som jeg for dem behandlet.
Regnskoven
-
-
Billede #1 og #2 er helt fantastiske. Fantastiske farver i 1'eren, og fantastiske detaljer i #2. Rigtig gode billeder igen igen
-
Jeg savner lidt skarphed i papegøjens fjer (det gule)
Men ellers synes jeg alle tre billeder er rigtig gode, og som Butcher er inde på, detaljerne i #2 er fantastiske
-
Originally posted by Dumpen
Jeg savner lidt skarphed i papegøjens pels (det gule)Men ellers synes jeg alle tre billeder er rigtig gode, og som Butcher er inde på, detaljerne i #2 er fantastiske
Det med gøjen er dybde skarpheden der simpelthen ikke er stor nok. Hvis det skulle lykkedes skulle der utrolig meget lys til for at gøre noget.
Der er allerede brugt blitz og det er MEGET tæt på, så det er ikke fordi jeg ikke gerne ville have lidt mere tegning i det område men kan jeg sgu ikke uden mega flash når det er så tæt på
-
Originally posted by _WHAT_
Det med gøjen er dybde skarpheden der simpelthen ikke er stor nok. Hvis det skulle lykkedes skulle der utrolig meget lys til for at gøre noget.
Der er allerede brugt blitz og det er MEGET tæt på, så det er ikke fordi jeg ikke gerne ville have lidt mere tegning i det område men kan jeg sgu ikke uden mega flash når det er så tæt på
Ja, jeg tænkte nok det var noget i den stil
Men ikke desto mindre, synes jeg sgu stadig billedet er fantasktisk
-
Det ser bare kanon ud
Man har dem vel ikke i lidt højere opløsning?? Ku være Nice -
nice pics mester
dejligt skarpe og smukke i farverne
-
Flotte billeder Theis. 1 og 2'eren er især gode. Dejlig skarpe og gode farver.
I 1'eren med papegøjen, jeg kan godt lige fokussen kun omkring hovedet på den.
-
Rigtige gode billeder, mmh de er skarpe
Kan man få nr i en højere opløsning for ville vildt gerne ha den som wallparer?
Og dumpen, papegøejen har ikke pels, den har fjer!
-
Det er virkelig nogle flotte billeder du har fået snuppet dig der, kan specielt godt lide beskæringen..........og alt det andet :D.
10 af dem her
-
Jeg skal nok ligge dem op i stor når jeg engang kan komme på tweak hjemmefra men det kan jeg stadig ikke pga lorte dansk bredbånd
-
Mega flotte billede, det må man sige.
Ikke så mange (hvis nogen) har nævnt noget om 3eren. Denne kan jeg godt lide. Jeg kommer til at tænke på en fjern planet.
-
Originally posted by Macimuz
Mega flotte billede, det må man sige.Ikke så mange (hvis nogen) har nævnt noget om 3eren. Denne kan jeg godt lide. Jeg kommer til at tænke på en fjern planet.
Syntes også de er fede og de er meget små, tror den største af dem var omkring 1 cm høj. Har overvejet at rode noget med den og se om der ikke kunne laves en fed baggrund ud af dem.
-
Rigtig flotte billeder, de er flotte.
QuoteOriginally posted by Dumpen
Jeg savner lidt skarphed i papegøjens pels (det gule)Men ellers synes jeg alle tre billeder er rigtig gode, og som Butcher er inde på, detaljerne i #2 er fantastiske
En papegøje har sgu da ikke pels, men fjer?
-
Så fjer
Det er rettet nu i perfektionister
-
Jamen Theis lige nu kan jeg jo kun give dig ros
..
Det er nogle rigtig flotte billeder. Virkelig skarpe billeder og utrolig flotte farver.. Er vilde med dem! Er især vild med det første billede
-
nice pic godt gået
-
God damn
Vildt nice
Kan virkelig godt lide 3'eren
-
Nice _What_ - kanon flotte billeder.
-
Originally posted by _WHAT_
Syntes også de er fede og de er meget små, tror den største af dem var omkring 1 cm høj. Har overvejet at rode noget med den og se om der ikke kunne laves en fed baggrund ud af dem.
Det ville slet ikke være så ringe endda
Om end, så tror jeg, at billedet med fordel kan anvendes til et webdesign.