QuoteOriginally posted by Fragman
der ER faktisk gjort meget for sikkerhed pga tidl tyverier, men der hvor man oftest når grænsen er når fagforeningen går ind i sagen, for uanset hvad folk herinde åbenbart tror så er man i danmark ikke skyldig før det modsatte er bevist.......måske skulle i flytte til et mere primitivt land som iran hvis i vil have "hug armen af ham på grund af mistanke om tyveri......"
en boblekuvert om en mp3 afspiller......jeg kan kun le af naiviteten om at man tror den når hel igennem sorteringen....højest sandsyneligt har den været i klemme et sted og er blevet flået op..evt af kanten på en anden pakke eller et bur, men kan sagtens være i maskinerne også.....de sorterer noget lign 30.000 breve i minuttet, og er et maxibrev ikke blevet fanget inden, så ryger det med og sætter sig muligvis fast....måske er mp3 afspilleren allerede knust på nuværende tidspunkt, måske ligger den under maskinen endnu...hvem ved...der er adskillige andre muligheder end tyveri. Så stop piveriet og send tingene ordentligt istedet, vi har i postdk sq ikke tid til at sidde og åbne boblekuverter selvom man kunne slippe afsted med det...hvilket er svært nok med overvågningen fra kollegaer og kameraer.
Ka' vist ikke siges mere præcist !
Har efterhånden sendt mange ting med PostDk og eneste lille problem jeg har oplevet, var her forleden, hvor jeg havde sendt en bærbar som "forsigtig" pakke. Den var sendt i en af deres egne kasser, polstret med de der "plasticpuder". Den røg til re-emballering af en eller anden årsag og blev derved forsinket 3 dage. Lige lovlig lang tid - men den kom frem og i hel tilstand.
Sendte også en koncertdvd i boblekuvert til FlexQ (efter aftale) for et par dage siden og den var fremme uden problemer dagen efter.