#3 Billederne | Arkitektur

• | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Lemon
    Ugens emne var da ikke teknologi? men arkitektur?

ellers nogle flotte billeder :)

Tror lige du skal trykke F5 engang :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |

• Flotte billeder, dog ikke så spændende

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

• Aagaard1000
    Ikke helt dumt men der mangler et eller andet som fastholder interessen, gode farver ellers.

Bentzin
    Har set bedre fra din side af, komposition falder igennem og det bliver i det hele taget lidt flat og kedeligt.

|Henrik|
    Billedet vælter lidt til den ene side og det er lidt synd, kan du nemt rette i photoshop. Synd du ikke havde noget bedre vejr eller endnu ringere til at give mere stemning i billedet.

celfa
    Ikke helt dumt. Der kunne skæres en del af i bunden hvilket ville styrke kompositionen. I toppen kunne der nok også godt hakkes lidt af :)
    Der er nogle rimelig udbrændte områder ved nogle af vinduerne, ved godt det ikke er helt nemt.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |

• Takker for kritikken, må tilstå at jeg ikke lige havde lagt mærke til at det væltede lidt til den ene side, det var dog også minimialt.

Og farverne på billedet er heller ikke de naturlige, jeg har lavet det så det ligner et lidt "gammeldags" billede, da det alligevel var gråvejr.

Originally posted by _WHAT_

celfa
    Ikke helt dumt. Der kunne skæres en del af i bunden hvilket ville styrke kompositionen. I toppen kunne der nok også godt hakkes lidt af :)
    Der er nogle rimelig udbrændte områder ved nogle af vinduerne, ved godt det ikke er helt nemt.

Takker :)

Men hvad skal man gøre for at slippe for de udbrændte områder? Altså jeg kan vel ikke gå ind i plejehjemmet og banke på døren til fru Nielsen for at bede hende om at slukke lyset så jeg tage et billede :crazyeyes:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Tak for kritikken _What_ .
    Det er rigtigt, at det er lidt tamt kedeligt - men det passer meget godt i hak med, at det den kedeligste tid på året. Gråt i gråt - derfor jeg valgte noget med lidt farve.
    Sku' måske ha' valgt dette isf.: [Blocked Image: http://img176.imageshack.us/img176/1903/img621114au.th.jpg]

Aagaard1000
    Godt motiv, men synd det er ødelagt med den der kunstige blå, som dominerer billedet alt for meget. Selv det gråsorte er blevet lidt blå-lilla - ikke kønt imo.

|Henrik|
    Okay billede, men savner lidt "et eller andet" der fænger. Lidt som der også gør med mit eget.

celfa
    Lidt som hos os andre - der mangler noget der fanger interessen. Måske du sku' ha' koncentreret dig om det der pyramide agtige glashalløj. Tror der ku' være nogle muligheder der.

Lige til sidst - ret træls at ikke flere deltager. Ved godt der er mange undskyldninger, men altså med lidt vilje og en smule "underlig tankegang", så kan man altid finde et eller andet. Også selvom vejret og årstiden er utrolig trist.

Originally posted by |Henrik|
    Bentzin,

Ja vil give dig ret i at der ikke er noget der rigtig fanger øjet, men det er jo bare en bro i temmelig gråt vejr. Ved ikke lige hvad der skulle ha været på billedet der skulle fange øjet, smukt solskind måske, eller en måge. :D

Hvis vejeret ville ha' været godt, skulle jeg ha' taget et her i Liselund Park > http://www.moen-touristbureau.dk/liselund.html men det tilladte vejret ikke. ;(

Ja vejret var godt slemt i sidste uge, mine er også bare hvad jeg ku' fange fra mit vindue på 2.sal. :rolleyes:

Har også været ved Liselund for mange år siden. Smukt og fredfyldt sted. 8)